• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

۲۰۲۰ فرصتی که ازدست خواهد رفت

  • کد خبر : 7936
  • 02 مهر 1398 - 6:29
۲۰۲۰ فرصتی که ازدست خواهد رفت

رویداد گردشگری ۲۰۲۰ کلاف سردرگمی شده است که هر کسی سعی دارد از جایی سرنخی بیرون بکشد و برای خودش کلاهی از آن ببافد. بی‌صاحبی که نه، پر صاحبی این رویداد در استان کرمانشاه ،موجب شده است که برنامه مشخص و منسجمی برای آن وجود نداشته باشد. کمتر از سه ماه تا آغاز سال ۲۰۲۰ […]

رویداد گردشگری ۲۰۲۰ کلاف سردرگمی شده است که هر کسی سعی دارد از جایی سرنخی بیرون بکشد و برای خودش کلاهی از آن ببافد.
بی‌صاحبی که نه، پر صاحبی این رویداد در استان کرمانشاه ،موجب شده است که برنامه مشخص و منسجمی برای آن وجود نداشته باشد.
کمتر از سه ماه تا آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی مانده است اما هنوز با توجه به عدم تخصیص اعتبارات هیچ اقدام عملی و برنامه‌ی عملیاتی برای این رویداد سرنوشت ساز گردشگری کرمانشاه به صورت رسمی اعلام نشده است.
میزبانی کنفرانس بین المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ در شرایطی به کرمانشاه داده شده است که نام استان های اردبیل و کردستان نیز در کنار این استان به چشم می خورد.
اگر کرمانشاه میخواهد در کنار دو رقیب قدرتمند خود در حوزه اکوتوریسم، که در دهه های اخیر خیلی خوب در حوزه گردشگری روستایی عمل کرده‌اند خودی نشان دهد، باید منسجم تر و با برنامه تر کار کند.
این پروژه هم چون گوسفند قربانی شده است بین تیمهایی که همگی دلسوز این استان هستند. در حال حاضر دفتر روستایی استانداری از یک سو، مدیریت میراث فرهنگی خود در چند حوزه هر کدام از یک سو، ستاد مردمی کرمانشاه ۲۰۲۰ از دیگر سو، برخی نمایندگان نیز در آستانه انتخابات مجلس برای حوزه خودشان از سویی این پروژه قربانی را می‌کشند تا قبل از ذبح آن توسط مدیریت ارشد ،زنده زنده کشته شده و در دست هر کدام بخشی از لش مردار باقی بماند.
این رویداد ۲۰۲۰ تیغ دولبه ای است که میتواند فرصتی برای معرفی و توسعه گردشگری کرمانشاه باشد و اگر به این منوال پیش برود بدون اینکه سودی برای استان داشته باشد تنهاباعث کدورت و تفرقه میان دلسوزان حوزه گردشگری می شود. قرار نیست هزینه برگزاری کنفرانس بین المللی برگردن کرمانشاه باشد و دیگر استانها از مزایای حضور گردشگران داخلی و خارجی آن بهره مند بشوند.
گردشگر با هیچ حکم دولتی و دستورالعملی به سفر نمی رود. توریسم به سمتی سوق پیدا میکند که شرایط برای امنیت و رفاه فراهم باشد. گردشگر بتواند ساعات و روز متنوع و جذابی را سپری کند. اگر می‌خواهیم در سال ۲۰۲۱ انگشت حسرت و افسوس به دندان نگزیم ، باید هرچه زودتر برنامه اجرایی ترسیم و وظایف هر گروه را مشخص کنیم

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.