• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

محدودیت‌های ترافیکی روز ۳۱ شهریور در کرمانشاه اعلام شد

  • کد خبر : 7880
  • 30 شهریور 1398 - 9:26

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در روز ۳۱ شهریور به مناسبت رژه نیرو‌های مسلح و آغاز هفته دفاع مقدس در برخی از معابر شهر کرمانشاه خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین ، سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی از ساعت ۷ صبح در […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در روز ۳۱ شهریور به مناسبت رژه نیرو‌های مسلح و آغاز هفته دفاع مقدس در برخی از معابر شهر کرمانشاه خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین ، سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی از ساعت ۷ صبح در بزرگراه امام (ره) کرمانشاه اجرا می شود.
وی ادامه داد: محدودیت ترافیکی شامل مسیر میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) و بالعکس از تقاطع شهید غیرتمند تا میدان شهدا و سمت راست بلوار کیهانشهر به بزرگراه امام (ره) و همچنین کلیه معابر فرعی منتهی به بزرگراه امام(ره) در مسیر مذکور می‌شود.
سرهنگ شیری افزود: این محدودیت‌ ها تا پایان مراسم و خروج یگان‌های حاضر در محل ادامه خواهد داشت.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خاطرنشان کرد: رانندگان برای تردد می‌توانند از مسیرهای جایگزین نظیر بلوار شهید بهشتی، بلوار جانبازان و حافظیه استفاده کنند.
وی در پایان گفت: این محدودیت تردد بخاطر امنیت ترافیکی و برگزاری هرچه باشکوه برگزار نمودن مراسم رژه در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم اعمال‌ می شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.