• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

ثبت نام از مددجویان علاقه مند به حرفه طراحی ، تعمیر طلا و جواهرات

  • کد خبر : 7875
  • 30 شهریور 1398 - 8:52
ثبت نام از مددجویان علاقه مند به حرفه طراحی ، تعمیر طلا و جواهرات

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با دعوت از مددجویان متقاضی و جویای کار برای ثبت نام در حرفه های تخصصی طلا و جواهر، گفت: دوره های تخصصی طلا و جواهر سازی، تعمیرات، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، ریخته گری فلزات قیمتی و نیمه قیمتی و فروشندگی جواهرات برای مددجویان کرمانشاهی […]

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با دعوت از مددجویان متقاضی و جویای کار برای ثبت نام در حرفه های تخصصی طلا و جواهر، گفت: دوره های تخصصی طلا و جواهر سازی، تعمیرات، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، ریخته گری فلزات قیمتی و نیمه قیمتی و فروشندگی جواهرات برای مددجویان کرمانشاهی تحت حمایت برگزار می شود.

 به گزارش میلکان آنلاین، رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد با مشارکت آموزشگاه های فنی و حرفه ای خصوصی سطح شهر دوره های تخصصی طلا و جواهر برای مددجویان متقاضی و علاقمند ساکن در شهر کرمانشاه برگزارمی کند.

جلیلیان بیان کرد: این دوره ها در رشته های طلا و جواهر سازی، تعمیرات طلا، نقره و جواهرات، تراش سنگ های قیمتی ونیمه قیمتی، ریخته گری فلزات قیمتی و نیمه قیمتی و فروشندگی طلاو جواهرات برای مددجویان تحت حمایت برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور مددجویان در این دوره ها رایگان است و کمیته امداد تمامی هزینه های فراگیری مددجویان را پرداخت می کند، افزود: امیدواریم مددجویان علاقمند به رشته های تخصصی طلا و جواهر با مراجعه به واحد اشتغال این نهاد در دوره های آموزشی شرکت کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: در  پایان این دوره های آموزشی از کارآموزان مستعد طبق نظر کارشناسان جهت کار در کارگاه طلا و جواهر دعوت به همکاری می شود.

رشید جلیلیان با بیان اینکه آموزش های فنی حرفه ای با هدف کسب مهارت و توانمندی در اجرای شغل به مددجویان ارائه می شود، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار مددجو در استان در دوره های آموزشی فنی حرفه ای کوتاه مدت، بلند مدت و کارآفرینی شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.