• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

حمایت کمیته امداد از ۱۳ هزار دانش آموز کرمانشاهی

  • کد خبر : 7851
  • 25 شهریور 1398 - 4:42
حمایت کمیته امداد از ۱۳ هزار دانش آموز کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد با حمایت از ۱۳ هزار و ۳۷۶ دانش آموز نیازمند در استان تا سقف ۳۰۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیل به هر یک این دانش آموزان پرداخت می کند. به ملیکان آنلاین، محسن رخصی  گفت: کمیته امداد از ۱۳ هزار و ۳۷۶ دانش آموز نیازمند کرمانشاهی […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد با حمایت از ۱۳ هزار و ۳۷۶ دانش آموز نیازمند در استان تا سقف ۳۰۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیل به هر یک این دانش آموزان پرداخت می کند.

به ملیکان آنلاین، محسن رخصی  گفت: کمیته امداد از ۱۳ هزار و ۳۷۶ دانش آموز نیازمند کرمانشاهی در مقاطع مختلف تحصیلی حمایت می کند.

وی افزود: این نهاد به هریک از دانش آموزان نیازمند تحت حمایت تا سقف ۳۰۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین این نهاد از هزار و ۸۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی نیز حمایت می کند.

وی بیان کرد: سقف شهریه پرداختی به دانشجویان سه میلیون تومان و سقف کمک هزینه تحصیلی اعطایی به دانشجویان دانشگاه های روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

رخصی تاکید کرد: این نهاد در سال تحصیلی گذشته چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند و دو میلیارد و و ۶۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه به دانشجویان پرداخت کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: کمیته امداد تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید کمک هزینه تحصیلی تامین شده از منابع داخلی را در کنار کمک های مردمی جمع آوری شده در جشن عاطفه ها به دست دانش آموزان نیازمند خواهند رساند

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.