• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

تبديل بيش از ۱۰ هزار متر خط توزیع شهر کوزران به كابل خودنگهدار

  • کد خبر : 784
  • 14 دی 1395 - 17:20

مدير اداره توزيع برق كوزران از اجرای طرح تبدیل بیش از ۱۰ هزار متر سیم مسی برق به کابل خود نگهدار خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، پرویز نصرتی هدف از اجراي اين طرح را كاهش تلفات برق، كاهش سرقت سيم هاي مسي عنوان کرد گفت: این طرح […]

img_20170103_203939مدير اداره توزيع برق كوزران از اجرای طرح تبدیل بیش از ۱۰ هزار متر سیم مسی برق به کابل خود نگهدار خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، پرویز نصرتی هدف از اجراي اين طرح را كاهش تلفات برق، كاهش سرقت سيم هاي مسي عنوان کرد گفت: این طرح پايان دادن به انشعابهاي غير مجاز در شبكه هاي توزيع برق است.
وی گفت :تاكنون بيش از ۱۰ هزار متر از اين طرح در شهر كوزران اجرا شده است.
نصرتي افزود: طرح تبديل سيم هاي مسي به كابل خودنگهدار درشهر كوزران با اعتباري بالغ بر ۷ميليارد ريال در حال اجراست.
وي با اشاره به ديگر مزيتهاي اجراي اين طرح گفت : كاهش خطر برق گرفتگي و كاهش خاموشي هاي ناشي از اتصال سيمهاي مسي برق در زمان بارندگي و وزش باد از مزاياي ديگر آن به شمار مي رود.
مدير اداره توزيع برق كوزران نصب كنتورهاي هوشمند در چاههاي آب كشاورزي اين بخش را يكي از اولويت هاي مهم اين اداره عنوان كرد و افزود: با اجراي اين طرح كنتور چاههاي كشاورزي از مركز قابل كنترل و قرائت خواهد بود كه تاكنون از ۷۰۰ چاه آب كشاورزي كوزران بيش از ۳۰۰ چاه به اين سيستم مجهز شده است.
نصرتي در ادامه ديگر پروژه هاي اجرا شده در اين بخش را نصب ترانس هاي جديد، اصلاح و بهينه تيرهاي برق و تعويض سطح مقطع شبكه هاي فشار قوي را اعلام كرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.