• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
همزمان با هفته دولت؛

۴۴۴ واحد مسکن مهر و ۳۲کیلومتر راه روستایی به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 7719
  • 09 شهریور 1398 - 8:50
۴۴۴ واحد مسکن مهر و ۳۲کیلومتر راه روستایی به بهره برداری رسید

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از افتتاح ۴۴۴ واحد مسکن مهر و بهسازی و آسفالت ۳۲کیلومتر راه روستایی به مناسبت هفته دولت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین؛به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی، مسعود شریفی گفت: از این تعداد واحد های مسکن مهر ، ۱۱۲ واحد در […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از افتتاح ۴۴۴ واحد مسکن مهر و بهسازی و آسفالت ۳۲کیلومتر راه روستایی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین؛به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی، مسعود شریفی گفت: از این تعداد واحد های مسکن مهر ، ۱۱۲ واحد در شهرستان پاوه، ۶۰ واحد کرمانشاه ، ۸۰ واحد در شهرستان اسلام آباد غرب ،و ۱۱۲ واحد در شهرستان کنگاور بنا شده و اعتبار هزینه شده جهت احداث این ۴۴۴ واحد مجموعا ۱۶۳۴۰۰ میلیون ریال می باشد.

وی تصریح کرد: از کل تعداد ۴۶هزارو ۲۰۲ واحد مسکن مهر استان بالغ بر ۳۶هزارو۸۶۴ واحد افتتاح شده که علاوه بر ۴۴۴ واحد قابل افتتاح، باقی پروژه ها نیزدر مراحل پایانی کار هستند و به زودی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی  علاوه بر پروژه های قابل افتتاح در حوزه مسکن ، فنی و اجرایی و … به افتتاح بیش از ۳۲ کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی ۶ شهرستان کرمانشاه، اسلام آباد غرب، هرسین ، سرپل ذهاب ، سنقر و گیلانغرب  در حوزه ساخت و توسعه اشاره کردو گفت:

از این مقدار ۲۰۰+ ۲۸ کیلومتر بهسازی و آسفالت و ۴ کیلومتر هم روکش آسفالت مسیر قلعه سلیمان –نظرگاه در شهرستان کرمانشاه بوده که مجموعا بیش از ۱۶۵۵۰۰ هزینه اجرایی در بر داشته است.

گفتنی است این حوزه تا پایان سال در صورت مساعد بودن شرایط جوی آمادگی افتتاح بالغ بر ۲۵ کیلومتر راه روستایی دیگر را در دستور کار دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.