• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه:

۱۵ شهریور آخرین مهلت ثبت نام اخذ مجوز موکب است

  • کد خبر : 7703
  • 09 شهریور 1398 - 4:58
۱۵ شهریور آخرین مهلت ثبت نام اخذ مجوز موکب است

۱۵ شهریور آخرین مهلت برای ثبت نام و اخذ مجوز موکب برای اربعین امسال است. رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین بیان داشت: با توجه به بازگشایی مرز خسروی و رایگان شدن ویزای زیارتی اربعین پیش بینی می شود زائران اربعین حسینی ۲ برابر شوند. بهمن […]

۱۵ شهریور آخرین مهلت برای ثبت نام و اخذ مجوز موکب برای اربعین امسال است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین بیان داشت: با توجه به بازگشایی مرز خسروی و رایگان شدن ویزای زیارتی اربعین پیش بینی می شود زائران اربعین حسینی ۲ برابر شوند.

بهمن صحرایی گفت: عاشقان اباعبدالله الحسین که قصد خدمت به زائران با برپایی موکب را دارند باید با مراجعه به سامانه  www.mokeb.org اقدام به ثبت موکب خود نمایند. در صورت نیاز به راهنمایی، اعضاء ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با تلفن های ۳۸۲۵۵۰۵۰ و ۳۸۲۵۶۰۶۰ آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان به برپایی موکب هستند.

وی  مرز خسروی را بهترین و نزدیکترین مرز برای سفر به کربلای معلا دانست و تصریح کرد:  متاسفانه طی سالهای اخیر به خاطر عدم امنیت آن سوی مرز بسته شده اما با توافقاتی که وزرای کشور ایران و عراق داشته اند برای اربعین امسال  زائرین از این مرز  برای اربعین اعزام می شوند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه این ستاد را متولی برپایی موکب های مردمی عنوان کرد و گفت: ساماندهی و مجوزهای برپایی موکب ها توسط این ستاد صادر می شود. با توجه به جهت گیری ها باید مسیر موکبات تغییر پیدا کند و از اسلام آباد غرب که قبلا به سمت مسیر مرز مهران بود به سمت دالاهو، سرپل ذهاب و قصرشیرین تغییر مسیر بدهد.

وی تاکید کرد: قصر شیرین یکی از اولویت‌های ما برای برپایی موکب است که با توجه به فاصله این شهر با مرز پیش بینی می شود جمعیت زیادی از زائران در این شهر تجمیع شوند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.