• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

فاز اصلاحی تقاطع امام حسین(ع) کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 7538
  • 25 مرداد 1398 - 13:40

فاز جدید تقاطع غیر همسطح امام حسین(ع) کرمانشاه با حضور معاون وزیر کشور، استاندار، شهردار، جمعی از مدیران شهری و نیمی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین، فاز جدید این تقاطع در اردیبهشت سال ۹۶ کنگ زنی شد.این فاز از تقاطع غیر هم سطح امام حسین(ع) […]

فاز جدید تقاطع غیر همسطح امام حسین(ع) کرمانشاه با حضور معاون وزیر کشور، استاندار، شهردار، جمعی از مدیران شهری و نیمی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین، فاز جدید این تقاطع در اردیبهشت سال ۹۶ کنگ زنی شد.این فاز از تقاطع غیر هم سطح امام حسین(ع) در اصلاح فاز قبلی که سال ۹۲ به بهره برداری رسید و با گره‌های ترافیکی مواجه بود اجرا شد.
شهردار کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه با دو پل مسیرهای شمال به جنوب و شرق به جنوب، بلوار رودکی رابه بزرگراه جانبازان و بلوار شهید کشوری را به بزرگراه جانبازان وصل می کند گفت:  این پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان انجام شده است که ۲۳ میلیارد تومان اعتبار را استانداری تامین کرده است.
سعید طلوعی تصریح کرد: مساحت کل معابر سواره رو این پروژه ۳۰ هزار متر مربع شامل دو قطعه ۶۵۰ و ۵۰۰ متری با عرشه ۵۰ متر می باشد.
وی خاطرنشان ساخت: در حاشیه این تقاطع ۲.۵ هکتار پارکها و فضای سبز ایجاد شده است.
شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه این پروژه توسط موسسه شهید رجایی قرارگاه خاتم ساخته شده است گفت: برای اولین بار است که همه موضوعات یک پروژه با هم اتفاق می افتد. سعی کردیم این پروژه به صورت کامل به بهره‌برداری برسد  که مردم از این پروژه بهره کافی را ببرند.
وی اظهار داشت: مدیریت شهری باید آنچه را که مردم بخواهند انجام دهد. تا به حال از بالا به پایین برای مردم تصمیم می‌گرفتند و در شهر کرمانشاه می خواهیم این روند را تغییر دهیم و هر آنچه که مردم می‌خواهند انجام دهیم. مردم بهتر از ما مشکلات و نیازهای عمرانی ترافیکی پسماند و… را می‌دانند. نگاه و مدیریت شهر باید تغییر کند و از پایین به بالا باشد اگر این اتفاق بیفتد می توانیم پاسخگوی همه خواسته‌های مردم باشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.