• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

آمادگی قربانگاه کمیته امداد برای دریافت و ذبح قربانی های خیران

  • کد خبر : 7527
  • 20 مرداد 1398 - 8:37
آمادگی قربانگاه کمیته امداد برای دریافت و ذبح قربانی های خیران

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح قربانگاه در کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه، گفت: طرح قربانگاه به منظور ایجاد یک پایگاه ثابت و متمرکز برای تحویل دام‌های نذری خیران و ذبح این قربانی ها برای نیازمندان با نظارت سازمان دامپزشکی اجرا می شود. به […]

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح قربانگاه در کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه، گفت: طرح قربانگاه به منظور ایجاد یک پایگاه ثابت و متمرکز برای تحویل دام‌های نذری خیران و ذبح این قربانی ها برای نیازمندان با نظارت سازمان دامپزشکی اجرا می شود.

به گزارش میلکان آنلاین، مرتضی حسینی فر، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در عید سعید قربان امسال ۱۲۰ پایگاه ثابت و سیار در استان کرمانشاه به منظور جمع آوری قربانی و نذورات مردمی برپا می شود که ۱۲ پایگاه در مراکز فروش دام، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری شهرستان کرمانشاه استقرار می یابند.

حسینی فر با اشاره به اینکه کمیته امداد در کنار این مراکز طرح قربانگاه را در کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه نیز به اجرا در می آورد، بیان کرد: این طرح به منظور ایجاد یک پایگاه ثابت و متمرکز برای تحویل دام‌های نذری خیران و ذبح این قربانی ها برای نیازمندان با نظارت سازمان دامپزشکی اجرا می شود.

مرتضی حسینی فر یادآور شد: همچنین طرح قربانگاه در تمامی شهرستان های استان کرمانشاه به صورت متمرکز در روز عید سعید قربان اجرا می شود.

وی ادامه داد: این نهاد نذورات مردم خیر را در همان روز عید بین خانوارهای نیازمند از پیش شناسایی شده توزیع خواهد کرد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: مردم خیر استان کرمانشاه در سال گذشته سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نذر و قربانی به نیازمندان اهدا کردند که امیدواریم این میزان امسال افزایش پیدا کند.

شایسته ذکر است، اداره کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه به عنوان محل اجرای طرح قربانگاه در بلوار زن تقاطع پل ولایت واقع

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.