• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

ایجاد هفت هزار شغل در دستور کار کمیته امداد

  • کد خبر : 7372
  • 07 مرداد 1398 - 4:24
ایجاد هفت هزار شغل در دستور کار کمیته امداد

بیش از ۷۸هزار نفر از خدمات دائمی کمیته امداد امام خمینی (ره)بهرمند هستند محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه در نشست خبری امروز یکشنبه ۶مرداد ماه  با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم و آمار بیکاری در استان بیان کرد:در سال های گذشته مراجعین ما افراد مسن ،از کارافتاده وزنان سرپرست خانوار بودنداما این […]

بیش از ۷۸هزار نفر از خدمات دائمی کمیته امداد امام خمینی (ره)بهرمند هستند

محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه در نشست خبری امروز یکشنبه ۶مرداد ماه  با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم و آمار بیکاری در استان بیان کرد:در سال های گذشته مراجعین ما افراد مسن ،از کارافتاده وزنان سرپرست خانوار بودنداما این روز ها شاهد مراجعه جوانانی هستیم که بیکار هستند و مشکلات اقتصادی داردند. برهمین اساس از یکی اهداف اصلی کمیته امداد اشتغال زایی و توامند سازی افراد است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود:دراستان بیش از ۲۰۰میلیارد تومان وام کارگشایی به افرادی که شرایط لازم را داشتند در قالب وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی به طرح های آموزشی کمیته امداد اشاره کرد وگفت:هفت هزارنفر با هزینه امداد در استان در کلاس های مهارتی و فنی حرفه ای شرکت کردنند. آموزش های امداد به گونه ای است که سبب اشتغال دانش آموختگان شود.

درادامه رخصی، نوید ایجاد هفت هزار شغل در استان را داد  و گفت: ۲۳۰میلیارد تومان اعتبار برای این امر تخصیص داده شده وتا کنون با تلاش و پیگیری های خانواده امداد پنچ هزار وسی شغل با اعتبار ۱۲۰میلیارد تومانی برای افراد مدد جو وغیر مددجوایجاد شده .تعدادی از مددجو ها به  خودکفایی رسیده و از خانواده امداد جدا شده اند.

وی اذعان داشت:۸میلیاردو ۵۰۰میلیون تومان کمک هزینه های ازدواج به سه هزار و هشتصد نفرازجونان خانواده های تحت پوشش داده شده و همچنین ۱۳هزار دانش آموز و ۲هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی  تحت حمایت امداد هستند خوشبختانه می‌توانیم بگویم در استان هیچ خانواده ای وجود ندارد که بخاطر مشکلات مالی نتواند تحصیل کنند.

رخصی به طرح های رفع سوتغذیه اشاره کرد و گفت: ۱۵۰نفر تحت حمایت ما هستند برای این افراد حساب های افتتاح شده که  هر ماه می‌توانند به فروشگاه های طرف قرداد ما بروند وخرید کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه ۷هزار یتیم تحت پوشش امداد است و ۲۱هزار نفر از این ایتام حمایت می‌کنند و این کمک ها بجز کمک های مستقیم امداد به ایتام است.

درپایان محسن رخصی گفت:۵هزار و ۵۰۰خانه افراد تحت پوشش در زلزله تخریب شد وطی چند جلسه برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم انجام شد و اکنون ۵۳۰۰مورد تکمیل و تحویل داده شده تا پایان شهریور ۲۰۰مورد باقی مانده نیز تکمیل میشود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.