• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

بیمه درمان مددجویان کمیته امداد امام خمینی به ماموریت های بیمه سلامت اضافه شده است/استقرار برنامه تبادل الکترونیک اسناد بستری بیمارستانهای دانشگاهی درحال پیگیری است

  • کد خبر : 7074
  • 29 خرداد 1398 - 9:00

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه درنشست خبری با اصحاب رسانه از اجرایی شدن طرح استقرار برنامه تبادل الکترونیک اسناد بستری در بیمارستان چمران شهرستان کنگاور تا اول تیر ماه خبرداد و افزود: این طرح بصورت پایولت اجرا می شود و آموزش های لازم به افراد داده شده است که به تدریج به سایر بیمارستان های […]

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه درنشست خبری با اصحاب رسانه از اجرایی شدن طرح استقرار برنامه تبادل الکترونیک اسناد بستری در بیمارستان چمران شهرستان کنگاور تا اول تیر ماه خبرداد و افزود: این طرح بصورت پایولت اجرا می شود و آموزش های لازم به افراد داده شده است که به تدریج به سایر بیمارستان های استان تعمیم داده
می شود.
به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین، کیومرث مظفری عنوان کرد:یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۶۲ درصد ازجمعیت استان را شامل می شود.
وی افزود:ازابتدای سال جاری بالغ بر ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص داده شده که دروجه مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.
مظفری بیان داشت:۱ هزارو۴۰ مرکز درمانی (سرپایی و بستری) طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت هستند و ۳۳ دفترپیشخوان دولت فرایند تولید دفترچه را انجام می دهند.
مظفری با عنوان اینکه این سازمان به سمت الکترونیکی شدن می رود ادامه داد:افراد با مراجعه به بیمارستان ها با ارایه ی کدملی نیازی به دفترچه ندارند دراین سامانه نوع بیمه اشخاص مشخق می شود.
وی گفت: شهرستان صحنه، کنگاور و جوانرود به سامانه استحقاق سنجی متصل شده اند.
مدیرکل بیمه سلامت اظهارداشت:بیمه درمان مددجویان کمیته امدادامام خمینی (ره)، افراد مجهول الهویه و زندانیان و اتباع خارجی ازابتدای سال جاری به ماموریت های بیمه سلامت اضافه شدند.
هزینه بستری زندانی و افراد تحت تکفل درتهعد سازمان بیمه سلامت است.
اتباع بیگانه که دارای کارت هویت از وزارت کشور باشند تحت پوشش این سازمان اند.
وی ادامه داد:با افزایش مددجویان کمیته امداد تعداد تحت پوششین به ۱هزارو ۲۵۰ نفر رسیده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان ادامه داد: هزینه سال ۹۷ این بیمه شدگان ۴۰۰ میلیارد بوده که ۵۰ میلیارد تومان خدمات سطح یک روستاییان بوده،۲۵ میلیارد تومان هزینه بیماران خاق و ۵۰ میلیارد تومان هزینه دارو است.
مظفری اظهارداشت:۱هزارو۷۰۰ بیمار خاص تحت پوشش داریم که هزینه هربیمارهموفیلی درسال۴۰ میلیون تومان، بیمار دیالیز سفاقی۵۰ میلیون تومان درسال و هرپیوند کلیه ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد.
کیومرث مظفری عنوان کرد:سازمان بیمه سلامت حداقل ۹۰ درصد از هزینه های بستری بیماران طبق تعرفه مصوب پوشش می دهد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.