• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

همکاری خانه صنعت با دانشگاه راهی برای پیشرفت صنعت و اقتصاد استان کرمانشاه

  • کد خبر : 7037
  • 24 خرداد 1398 - 13:10
همکاری خانه صنعت با دانشگاه راهی برای پیشرفت صنعت و اقتصاد استان کرمانشاه

نشست توسعه حقیقی و پایدار و ایجاد فرصت های مناسب برای کسب و کار با حضور رئیس هیات مدیره خانه صنعت و تجارت استان و مدیرعامل مجتمع جهان فولاد غرب با ریاست و مسوولین دانشگاه صنعتی، در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد. به گزارش میلکان آنلاین، در ابتدای این نشست علی اکبر اختری با […]

نشست توسعه حقیقی و پایدار و ایجاد فرصت های مناسب برای کسب و کار با حضور رئیس هیات مدیره خانه صنعت و تجارت استان و مدیرعامل مجتمع جهان فولاد غرب با ریاست و مسوولین دانشگاه صنعتی، در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش میلکان آنلاین، در ابتدای این نشست علی اکبر اختری با تاکید بر رابطه تنگاتنگ دانشگاه با صنعت به عنوان عاملی مهم در توسعه ملی و ایجاد اشتغال پایدار و نیز هویت بخشی علمی به دانشجویان افزود: امروز هدف از برقراری ارتباط با خانه صنعت استان شناسایی نیازها و چالش¬های صنعت توسط دانشگاه و تربیت نیروی انسانی متخصص در جهت رفع این نیازهاست. اکنون زمان آن رسیده که در جهت پایان دادن به مشکلات زیر بنایی و ساختاری جامعه، کاهش معضل بیکاری و افزایش سطح توانمندی و ایجاد انگیزی در میان دانشجویان جهان بینی خود را تغییر داده و عاملی برای تحقق این هدف باشیم.
اختری افزود: با توجه به توانمندی های علمی و عملی این مجموعه، به دنبال همکاری و ارتباط دانشگاه با خانه صنعت،معدن و تجارت در چند محور اصلی هستیم که از جمله آنها برگزاری دوره های مهارتی برای دانشجویان و ارائه مدرک از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،کاملا مطابق نیازهای اصلی صنعت، اعزام تیم های متخصص متشکل از اعضای هیات علمی این دانشگاه به جهت شناسایی و رفع نیازها و مشکلات صنعت مورد نظر، تامینR&D، برگزاری دوره های کارآموزی برای دانشجویان و…. می باشند.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت برقراری ارتباط مستمر و افزایش تعاملات با خانه صنعت، معدن و تجارت استان خواستار در اختیار قرار دادن اتاقی به این دانشگاه در محل خانه صنعت شد.
در ادامه این نشست مهندس جهانبخش شکری تاکید کرد که: وظیفه ما در حال حاضر تقویت دیدگاه ملی نگری در بین دانشجویان و زنده نگه داشتن حس مسئولیت پذیری و تعهد در آنان در قبال نقش و وظیفه شان برای ساختن آینده کشور می باشد.
وی افزود: خانه صنعت استان از هیچ تلاشی برای برقراری ارتباط با دانشگاه فروگذار نخواهد بود و برای بهبود ارتباط صنعت با دانشگاه و افزایش این تعاملات نهایت تلاش را خواهد کرد.
در ادامه این نشست مهندس مرزی دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان در تکمیل سخنان مهندس شکری به معرفی این مجموعه، اهداف، رسالت ها و همچنین اقداماتی که تاکنون در خانه صنعت استان صورت گرفته پرداخت و خواستار ترغیب و تشویق دانشجویان برای ورود به صنعت و استفاده از پتانسیل های آنان شد.
در پایان اعضاء به بحث و تبادل نظر بیشتر در این زمینه پرداخته و از فضاهای دانشگاه دیدن کردند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.