• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

خلاقیت و نوآوری، نیروی محرکه ی اقتصاد دانش بنیان

  • کد خبر : 7025
  • 22 خرداد 1398 - 7:33
خلاقیت و نوآوری، نیروی محرکه ی اقتصاد دانش بنیان

در نشستی به همت مرکز رشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه و همکاری پارک علم و فناوری استان، کارگاه ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه، توسط خانم دکتر امیری از پارک علم و فناوری در سالن جلسات دانشکده انرژی برگزار گردید. به گزارش میلکان آنلاین،با توجه به ترویج فرهنگ کارآفرینی و فن‌آفرینی در بین دانشجویان دانشگاه‌ها […]

در نشستی به همت مرکز رشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه و همکاری پارک علم و فناوری استان، کارگاه ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه، توسط خانم دکتر امیری از پارک علم و فناوری در سالن جلسات دانشکده انرژی برگزار گردید.

به گزارش میلکان آنلاین،با توجه به ترویج فرهنگ کارآفرینی و فن‌آفرینی در بین دانشجویان دانشگاه‌ها و به منظور حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین، المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی، کارگاه ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با عنایت معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید.

از اهداف برگزاری این کارگاه، توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری و معرفی فن‌آفرینان به عنوان نیرو محرکه ی اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینیمی باشد.

گفتنی است؛ این کارگاه در راستای اعتبار‌بخشی به فعالیت‌های فن‌آفرینان در دو بخش مسابقه‌ای ( طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی با محتوا و نظام داوری ویژه) وبخش آزاد (نمایشگاه و سمینارهای آموزشی) برگزار می شود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.