• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
در سال ۹۷ صورت گرفت؛

جمع آوری ۱۵ میلیارد تومان زکات از مودیان کرمانشاهی

  • کد خبر : 6762
  • 04 خرداد 1398 - 8:45
جمع آوری ۱۵ میلیارد تومان زکات از مودیان کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه با جمع آوری بیش از ۱۵ میلیارد تومان زکات از مودیان کرمانشاهی در سال ۹۷ این استان از نظر تحقق برنامه رتبه اول کشور را کسب کرده، گفت: بخش دینور با ۱۳۴ درصد رشد رتبه نخست استان در تحقق برنامه ابلاغی را به خود اختصاص داده […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه با جمع آوری بیش از ۱۵ میلیارد تومان زکات از مودیان کرمانشاهی در سال ۹۷ این استان از نظر تحقق برنامه رتبه اول کشور را کسب کرده، گفت: بخش دینور با ۱۳۴ درصد رشد رتبه نخست استان در تحقق برنامه ابلاغی را به خود اختصاص داده است.

 به گزارش میلکان آنلاین، حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۷ بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان زکات از مودیان خیر کرمانشاهی جمع آوری شده است.

خدرویسی عنوان کرد: این میزان زکات جمع آوری شده نسبت به برنامه ابلاغی ۱۶۸ رشد داشته و استان کرمانشاه از نظر تحقق برنامه رتبه نخست کشور را در سال گذشته کسب کرده است.
وی تاکید کرد: در استان کرمانشاه نیز بخش دینور با ۱۳۴ درصد ، منطقه چهار شهرستان کرمانشاه ۱۱۶ درصد ، سنقر ۱۰۵درصد و سرپل ذهاب با ۱۰۲ درصد رشد به ترتیب بیشترین درصد تحقق برنامه های زکات در سال ۹۷ به خود اختصاص دادند.
خدرویسی عنوان کرد: ۶۲ درصد از میزان زکات جمع آوری شده در استان کرمانشاه طی سال گذشته به رفع محرومیت و باقی برای ساخت و تعمیر پروژه های عمرانی عام المنفعه هزینه شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه هیچ مبلغی از زکات جمع آوری شده در استان به حساب این نهاد واریز نمی شود، تاکید کرد: تمامی زکات جمع آوری شده در روستاهای پرداخت کننده هزینه می شود و کمیته امداد به عنوان دبیرخانه زکات صرفا با هدف ترویج و تبلیغ این واجب الهی به جمع آوری زکات می پردازد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=6762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.