• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

تسریع در ساماندهی طرح های آبرسانی در دستور کار آب منطقه ای استان

  • کد خبر : 6569
  • 25 اردیبهشت 1398 - 9:13
تسریع در ساماندهی طرح های آبرسانی در دستور کار آب منطقه ای استان

به گزارش میلکان آنلاین، در جلسه ای که با حضور مدیرعامل, معاون طرح و توسعه, مدیریت دفتر حراست, مدیر امور آب شهرستان کرمانشاه و جمعی از مدیران و مجریان طرح‌های آبرسانی در شرکت برگزار شد درویشی بر لزوم ساماندهی طرح های آبرسانی و تکمیل وظایف سازه ای شرکت در قبال مخازن آب شرب شهری تاکید […]

به گزارش میلکان آنلاین، در جلسه ای که با حضور مدیرعامل, معاون طرح و توسعه, مدیریت دفتر حراست, مدیر امور آب شهرستان کرمانشاه و جمعی از مدیران و مجریان طرح‌های آبرسانی در شرکت برگزار شد درویشی بر لزوم ساماندهی طرح های آبرسانی و تکمیل وظایف سازه ای شرکت در قبال مخازن آب شرب شهری تاکید نمود. درویشی با اشاره به فعالیت‌های خوب انجام شده و برنامه‌های میان مدت و دراز مدت برای تامین آب شرب شهرهای استان و شهر کرمانشاه بر لزوم تسریع در ساماندهی طرح‌های آبرسانی تاکید و خواستار ارائه گزارشی جامع از روند اجرای طرح ها و احصای این مشکلات توسط معاونت طرح و توسعه و مجریان طرح‌های مرتبط با آب رسانی گردید.

در ادامه مجریان طرح‌های آبرسانی شهرهای کرمانشاه, جوانرود,بانه وره, شاهو, باینگان و گهواره توسط مجریان طرح های آبرسانی و کارشناسان مرتبط, نقاط ضعف و گره ها و موانع پیش رو به  بحث و بررسی گذاشته شد. مدیرعامل شرکت با اشاره به وقوع حوادث جدی و اینکه نباید برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای حداقل نیازهای آب شرب صورت گیرد بر لزوم توجه به توسعه شهری و ایجاد نیازهای جدید و لحاظ شرایط اضطرار تاکید و خاطرنشان ساخت این موارد با جدیت باید در برنامه‌ریزی‌ها گنجانده شود.

در ادامه جلسه رضوی معاون طرح و توسعه,حسن آبادی مدیر امور آب شهرستان کرمانشاه و مجریان طرح ها, مشکلات و پیشرفت فیزیکی طرح ها. را به بحث و بررسی گذاشتند و نهایتا” مقرر گردید تصمیمات فنی_ کارشناسی در خصوص طرح‌های آبرسانی اتخاذ و در قالب یک گزارش کار ارائه گردد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=6569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.