• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
مدیرمرکزاستارت آپ کرمانشاه :

ایجاد محیط انگیزشی اصلی ترین ماموریت مرکز” استارت آپ” کرمانشاه است

  • کد خبر : 6347
  • 08 اردیبهشت 1398 - 17:47
ایجاد محیط انگیزشی اصلی ترین ماموریت مرکز” استارت آپ” کرمانشاه است

مدیرمرکزاستارت آپ کرمانشاه در جلسه ای که امروز با دانشجویان علاقمند به کارآفرینی داشت گفت: اصلی‌ترین ماموریت مرکز استارت‌آپ استان کرمانشاه،ایجاد محیطی انگیزشی در راستای  رونق اشتغال مبتنی بر کارآفرینی و فناوری در استان می‌باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین، مهدی طلایی اظهارداشت: تاکنون ۵نوع رویداد را طراحی و ۳۰رویداد و پیش رویداد […]

مدیرمرکزاستارت آپ کرمانشاه در جلسه ای که امروز با دانشجویان علاقمند به کارآفرینی داشت گفت: اصلی‌ترین ماموریت مرکز استارت‌آپ استان کرمانشاه،ایجاد محیطی انگیزشی در راستای  رونق اشتغال مبتنی بر کارآفرینی و فناوری در استان می‌باشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین، مهدی طلایی اظهارداشت: تاکنون ۵نوع رویداد را طراحی و ۳۰رویداد و پیش رویداد را در استان کرمانشاه برگزار کرده‌ایم. در مجموع حدود۱۵۰۰مورد ثبت نام درآن انجام گرفته است.
از مهرماه ۱۳۹۴دبیرخانه استانی برگزاری رویداد های کارآفرینی واستارت آپ در دانشگاه رازی تاسیس شد.هدف این مرکز ترویج وتقویت فرهنگ کار و کارآفرینی در استان است، درسال۹۶ این دبیرخانه فعالیت خود را به عنوان مرکز استارت‌آپ دراستان تثبیت کرد و هم اکنون در دانشگاه رازی مستقر می‌باشد.
وی اظهارداشت: خلاقیت در ایده پردازی و داشتن روحیه و انرژی مضاعف،مهم ترین عناصر پیروزی وموفقیت شرکت کنندگان در رویداد‌های مرکز است.ایده های نوینی که تاکنون مطرح نشده اند قابلیت بیشتری برای جذب سرمایه‌گذار دارند، همچنین افرادی که خود صاحب ایده نیستند با ایجاد ارتباط با افراد ایده پرداز وتشکیل تیم قدرتمند،می توانند از طریق این مرکز وارد دنیا کار آفرینی شوند.
طلایی خدمات این مرکز را آموزش و فرهنگ سازی در حوزه  مختلف  کار آفرینی، برگزاری رویدادهای کارآفرینی و استارت‌آپ ، تلاش برای ایجاد فضای مناسب کار آفرینی در دانشگاه ها،زمینه سازی توسعه و ترویج فرهنگ کار آفرینی،
تلاش برای توسعه و گسترش کسب وکارهای محلی نوپا، شبیه سازی و ایجاد فضای کسب و کار، ایجاد تفکر کارآفرینانه در دانشجویان و فارغ التحصیلان بر شمرد.
در ادامه مدیر مرکز استارت‌آپ کرمانشاه برای دانشجویان در مورد مفاهیم استارت‌آپ و کارآفرینی و شروع کسب وکار توضیح داد و تصریح کرد :مرکز استارتاپ فقط برای دانشجویان دانشگاه رازی نیست دانشجویان تمام دانشگاه می‌توانند با ما همراه شوند و از امکانات این مرکز استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=6347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.