• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

کشف ۸۱ سکه با ارزش تاریخی در کرمانشاه

  • کد خبر : 6342
  • 08 اردیبهشت 1398 - 7:56
کشف ۸۱ سکه با ارزش تاریخی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۱ عدد سکه نقره با ارزش تاریخی و متعلق به دوران قاجاریه و صفویه در شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، سردار “منوچهر امان اللهی” اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس شهرستان کرمانشاه مبنی بر اینکه ۲ نفر در محدوده بازار اسلامی مشغول […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۱ عدد سکه نقره با ارزش تاریخی و متعلق به دوران قاجاریه و صفویه در شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین، سردار “منوچهر امان اللهی” اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس شهرستان کرمانشاه مبنی بر اینکه ۲ نفر در محدوده بازار اسلامی مشغول به خرید و فروش سکه های قدیمی و تاریخی هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: پس از دریافت این گزارش، تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی در محل حاضر و با استفاده از شگردهای پلیسی و بدون جلب توجه موفق به شناسایی افراد مذکور که در حال بررسی و ارزیابی سکه های قدیمی بودند، شده و نسبت به دستگیری آن ها اقدام کردند.
سردار امان اللهی ادامه داد: ماموران کلانتری پس از انتقال متهمان به کلانتری و بازرسی از کیف دستی همراه آن ها ۹۲ سکه و مقداری گلدان، قندان، استکان و سینی قدیمی که مشکوک به ارزش تاریخی بودند، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با ارسال اموال کشف شده به اداره کل میراث فرهنگی، ارزش و قدمت تاریخی ۸۱ عدد از سکه ها تائید و عنوان شد که متعلق به دوره قاجاریه و صفویه هستند.
وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص، از معرفی هردو متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=6342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.