• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3

خسارت ۵۵۲ میلیارد تومانی سیل به راه‌های استان کرمانشاه

  • کد خبر : 6279
  • 01 اردیبهشت 1398 - 21:20

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: خسارت سیل به تأسیسات راه و ابنیه فنی مستقر در محورهای مواصلاتی استان بیش از ۵۵۲ میلیارد تومان بوده است. ​فریبرز کرمی اظهار داشت: خسارت وارده به تأسیسات راه، ابنیه فنی و تعمیرات ماشین آلات در اثر سیلاب از بهمن سال ۹۷ تاکنون در […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: خسارت سیل به تأسیسات راه و ابنیه فنی مستقر در محورهای مواصلاتی استان بیش از ۵۵۲ میلیارد تومان بوده است.

​فریبرز کرمی اظهار داشت: خسارت وارده به تأسیسات راه، ابنیه فنی و تعمیرات ماشین آلات در اثر سیلاب از بهمن سال ۹۷ تاکنون در سطح حوزه استحفاظی استان بیش از ۵۵۲ میلیارد و ۲۱۹ میلیون تومان می باشد.

وی افزود: دراین میان خسارت وارده به راه‌های استان در سیل، روزهای یازدهم و دوازدهم فروردین ۲۵۴ میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان و خسارت وارده به یک هزار و ۲۵۳ دستگاه پل بیش از ۹۸ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

کرمی همچنین از خسارت وارده به ترانشه های سطح استان به میزان ۱۱ میلیارد تومان خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان نیز خسارت به ماشین آلات استان وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: جهت تعمیرات پل‌ها، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مذکور و تعمیرات ماشین آلات آسیب دیده مبلغ ۳۶۳ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان تأمین اعتبار گردید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، خسارت سیل در بهمن سال قبل را بیش از ۴۰ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان اعلام کرد و بیان داشت: خسارت سیل در روزهای چهارم و پنجم فروردین ماه نیز به میزان ۱۴۷ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان برآورد می شودکه آمار این خسارت به مدیریت بحران استان گزارش شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=6279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.