• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
مهندس دارابی در بازدید از کارگاه‌های فرش:

روند اعطای تسهیلات به فرش‌بافان تسریع می‌یابد

  • کد خبر : 6140
  • 16 اسفند 1397 - 5:55
روند اعطای تسهیلات به فرش‌بافان تسریع می‌یابد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در بازدید از کارگاه‌های فرش دست‌باف، ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه فرش دست‌باف در اقتصاد استان، افزود: حمایت از فرش‌بافان از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی سازمان است که در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله‌داریم. به گزارش میلکان آنلاین، دارابی در […]

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در بازدید از کارگاه‌های فرش دست‌باف، ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه فرش دست‌باف در اقتصاد استان، افزود: حمایت از فرش‌بافان از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی سازمان است که در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله‌داریم.

به گزارش میلکان آنلاین، دارابی در این بازدید اظهار داشت: باید به‌طور مستمر از کارگاه‌های فرش دست‌باف بازدید شود و ضمن بررسی مشکلات این قشر زحمت‌کش، درروند رفع مشکلات آن‌ها تسریع نمود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه بابیان این مطلب که تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار صاحبان کارگاه‌های فرش دست‌باف قرار می‌گیرد افزود: باید روند اعطای تسهیلات به کارگاه‌های فرش‌بافی، کاهش‌یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تسهیلات در اختیار آنان قرار گیرد.

روز چهارشنبه پانزدهم اسفندماه سال ۹۷، مهندس دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به همراه علی اسماعیلی؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی و روجا احمدی؛ رییس اداره فرش سازمان و تعدادی از کارشناسان حوزه فرش از تعدادی از کارگاه‌های متمرکز و غیرمتمرکز فرش سطح شهر بازدید به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=6140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.