• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

انجمن تجارت الكترونيك استان  آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 612
  • 01 دی 1395 - 11:50

پس از رأی گيري و تعيين هيات مديره انجمن تجارت الكترونيك استان کرمانشاه  فعاليت خودر ا آغاز كرد. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین ،اعضاي اين انجمن كه از علاقمندان و فعالان حوزه تجارت الكترونيك استان كرمانشاه تشكيل شده است از ميان كانديداهاي هيات مديره ۵ نفر از اعضاي اين انجمن را به عنوان اعضای هيات […]

پس از رأی گيري و تعيين هيات مديره انجمن تجارت الكترونيك استان کرمانشاه  فعاليت خودر ا آغاز كرد.23

به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین
،اعضاي اين انجمن كه از علاقمندان و فعالان حوزه تجارت الكترونيك استان كرمانشاه تشكيل شده است از ميان كانديداهاي هيات مديره ۵ نفر از اعضاي اين انجمن را به عنوان اعضای هيات مديره براي ۴ سال برگزيدند.

در این انتخابات ناصر گلي به عنوان رياست انجمن، حامد احمديان نايب رئيس، مسعود نيك روش و علي يغمايي عضو هيات مديره

و اكرم دوست مهربان بازرس انجمن تجارت الكترونيك انتخاب شدند .

ناصر گلی رئیس منتخب این نهاد پس از جلسه مجمع عمومی به خبرنگار ما گفت: انجمن تجارت الكترونيك استان كرمانشاه موسسه اي غيرانتفاعي است كه با هدف گسترش و پيشبرد و ارتقاي علمي تجارت الكترونيك و توسعه كيفي نيروههاي متخصص و بهبود بخشيدن به امور آموزشي و پژوهشي  در زمينه تجارت الكترونيك و در بستر اداري و قانوني و با حمايتي اتاق بازرگاني كرمانشاه تشكيل شده است.

وی بیان داشت : اين انجمن به منظور نيل به اهداف خود در آينده ،انجام تحقيقات علمي و فرهنگي در سطح ملي و بين المللي با محققان و متخصصاني كه به گونه اي با علم تجارت الكترونيك سر و كار دارند را در برنامه دارد .

گلی با تاکید بر همكاري با نهادهاي اجرايي، علمي و پژوهشي اظهار داشت:این انجمن  در زمينه ارزيابي ، بازنگري ، اجراي طرح ها و برنامه هاي مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمينه علمي موضوع فعاليت انجمن گام بر خواهد داشت.

وی دیگر برنامه های این انجمن را ترغيب و تشويق پژوهشگران و تجليل از محققان و اساتید خبره و عملیاتی ، ارائه خدمات آموزشي و پژوهشي و فني ، برگزاري گردهمايي هاي علمي در سطح بومی، ملي، منطقه اي و بين المللي ، انتشار كتب و نشريات علمي و… عنوان کرد و بیان کرد: اين انجمن قصد دارد در ادامه فعاليت هاي خود گروهها و كميته هاي، تخصصي حوزه هاي مربوط به تجارت الكترونيك، كميته آموزش و پژوهش، كميته خلاقیت، كميته اطلاعات و آمار، كميته پذيرش و روابط عمومي، كميته اشتغال در حوزه تجارت الكترونيك تشکیل دهد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=612

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.