• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه:

از ابتدای سال در این سازمان ۴میلیارد و ۷۰۰ میلیون کالای قاچاق به فروش رسیده است

  • کد خبر : 5902
  • 10 بهمن 1397 - 8:06

در ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از اموال تملیکی استان کرمانشاه به فروش رسیده است. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین، مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه در نشست خبری که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد بیان داشت:از ابتدای سال ۶۰۸ پرونده به این سازمان ارجاع […]

در ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از اموال تملیکی استان کرمانشاه به فروش رسیده است.

به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین، مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه در نشست خبری که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد بیان داشت:از ابتدای سال ۶۰۸ پرونده به این سازمان ارجاع داده شده است که شامل یک پرونده مترکه ، ۵۸۷ پرونده قاچاق و ۲۰ پرونده قضایی بوده است.

اردشیر رستمی تعداد پرونده‌های این سازمان بر اساس نوع عملیات را ۷۰۹پرونده شامل ۸۹ پرونده استرداد، ۱۰۴ پرونده انهدام، ۲۸۸ پرونده مذاکره‌ای، ۱۳۳ پرونده مزایده و ۹۵ پرونده واگذاری بوده است.

وی به میزان مبلغ فروش در سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: در ۱۰ ماهه ابتدایی سال گذشته ۸۴۶ پرونده تشکیل، یک هزارو ۱۴۶ پرونده عملیاتی شد و ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون توامان فروش داشته ایم.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه یاد آور شد: چاقاقچیان با توجه به اینکه در این حوزه حرفه ای شده اند و می‌دانند که اگر بار و کالای قاچاق اگر با صاحب آن گرفته شود علاوه بر ضبط اموال جریمه نیز می شود بخش عمده ای از کالاهای قاچاق بدون صاحب کشف می شود و این دسته از کالاها به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) تحویل داده می شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=5902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.