• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

طرح آبرسانی به شهر پاوه بزودی به بهره برداری خواهد رسید

  • کد خبر : 5842
  • 09 بهمن 1397 - 6:33

استاندار کرمانشاه به همراه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و جمعی از مدیران کل استان ومسئولان شهرستان از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه بازدید بعمل آوردند. به گزارش میلکان آنلاین، مهندس بازوند در سفر یکروزه خود به شهرستان پاوه از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان وتصفیه خانه این […]

استاندار کرمانشاه به همراه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه و جمعی از مدیران کل استان ومسئولان شهرستان از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه بازدید بعمل آوردند.

به گزارش میلکان آنلاین، مهندس بازوند در سفر یکروزه خود به شهرستان پاوه از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان وتصفیه خانه این طرح بازدید کرد.

وی تصریح کرد: آب وارد تصفیه خانه شده و بزودی آماده بهره برداری خواهد شد. پیش بینی ما این است برای افتتاح و بهره برداری از این طرح مهم از وزیر نیرو دعوت بعمل آوریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای  کرمانشاه اظهار داشت: طرح تأمین آب شهر پاوه و روستاهای محدوده طرح از چشمه هانی کوان با مصرف سرانه ۲۳۰ لیتر به ازای هرنفر در شبانه روز وجمعیت ۴۰هزار نفر با اعمال روستاهای محدوده طرح مورد اجرا قرار گرفته که تا بحال موفق شده ایم قسمتی از این طرح با دبی ۸۰ لیتر در ثانیه به بهره برداری برسانیم.

وی مولفه های اصلی این طرح را احداث حوضچه مکش، ساماندهی چشمه هانی کوان وجداسازی چشمه از رودخانه،پمپاژ آب به ظرفیت ۱۶ لیتر در ثانیه وارتفاع استاتیکی حدود ۶۰۰ متر در قالب چهار مرحله پمپاژ،خط انتقال آب از جنس لوله فولادی به قطر ۵۰۰ میلیمتر وطول کلی ۱۴ کیلومتر، مخازن ذخیره ۵۰۰۰ متر مکعب به همراه مخازن سرویس مکش ،تأمین برق وبرق رسانی به طول ۱۳ کیلومتر، احداث تصفیه خانه به ظرفیت ۱۴۰۰۰ متر مکعب عنوان کرد.

در ادامه درویشی اظهار کرد: صعوبت این طرح بدلیل کوهستانی بودن ونیز اختلاف ارتفاع قابل توجه،سرمای منحصر منطقه وجود معارضین متعدد بارها عملیات اجرایی این طرح را دچار مشکل نموده که با هماهنگی و پیگیری مسئولین استانی و شهرستان پاوه بویژه استاندار، معاون عمرانی، امام جمعه محترم شهرستان و نیز فرماندار روند اجرایی این طرح بنحوی در حال پیشر فت است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=5842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.