• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
دربیستمین همایش ملی صنعت سبز کشور؛

پالایشگاه نفت کرمانشاه به عنوان صنعت سبز برگزیده شد

  • کد خبر : 5791
  • 03 بهمن 1397 - 9:47

به گزارش ميلکان آنلاين، رئيس هيأت مديره شرکت پالايش نفت کرمانشاه ضمن گراميداشت هفته هواي پاک گفت: با توجه به شرايط خاص پالايشگاه که در داخل شهر کرمانشاه مستقر شده است ملزم هستيم که تمام استانداردها و شاخص هاي زيست محيطي را رعايت کنيم. برانديشه افزود: حضور کارشناسان محيط زيست مي تواند راهگشاي ما در […]

به گزارش ميلکان آنلاين، رئيس هيأت مديره شرکت پالايش نفت کرمانشاه ضمن گراميداشت هفته هواي پاک گفت: با توجه به شرايط خاص پالايشگاه که در داخل شهر کرمانشاه مستقر شده است ملزم هستيم که تمام استانداردها و شاخص هاي زيست محيطي را رعايت کنيم.
برانديشه افزود: حضور کارشناسان محيط زيست مي تواند راهگشاي ما در رسيدن به اين مهم باشد. با اقداماتي که انجام داده ايم شرکت پالايش نفت کرمانشاه بعنوان صنعت سبز کشور برگزيده شده است. وي ادامه داد: خوشبختانه توانسته‌ايم با فناوري هاي جديد و کاتاليست نانو لجن هاي نفتي را بازيافت و به نفت کوره تبديل کنيم.رئيس هيأت مديره شرکت پالايش نفت کرمانشاه تصريح کرد: اميدواريم همچنان که صنعت سبز هستيم بتوانيم هميار محيط زيست باشيم و قوانين زيست محيطي را بيش ازپيش بهتر رعايت کنيم.
مدير کل حفاظت محيط زيست کرمانشاه گفت: توجه به ملاحظات زيست محيطي مي تواند تأثير مهمي در زندگي بشر و پايداري صنعت داشته باشد. فريدون ياوري افزود: تلاش همکاران مجموعه شرکت پالايش نفت کرمانشاه در زمينه محيط زيست و انتخاب بعنوان صنعت سبز قابل تقدير است و اميدواريم تفکر سبز با قطره قطره محصولات پالايشگاه همراه باشد. وي ادامه داد: اميدواريم تفکر سبز شرکت پالايش نفت کرمانشاه همچنان ادامه دار باشد که اين امر مي‌تواند در راستاي توسعه پايدار و اهداف زيست محيطي نقش کليدي داشته باشد.
وي در ادامه تصريح کرد: قرارگيري پالايشگاه در داخل شهر کرمانشاه باعث شده است که وظايف و مسئوليت پرسنل شاغل در اين مجموعه در قبال محيط زيست و مسائل زيست محيطي و آلودگي هوا سنگين تر باشد. مهندس ياوري در پايان با اشاره به شعار هفته هواي پاک گفت: شعار امسال با عنوان “هواي پاک، مسئولان، مردم” است که وظايف همه مسئولين و مردم را در قبال هواي پاک اعلام مي دارد. وي افزود: اميدواريم با توجه به شعار امسال هفته هواي پاک همه در جهت هواي پاک سالم و در جهت رسيدن به اهداف زيست محيطي و توسعه پايدار گامي بلند برداريم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=5791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.