• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

کشف۳۰ کیلو حشیش در کرمانشاه

  • کد خبر : 5741
  • 25 دی 1397 - 8:16

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳۰ کیلو حشیش در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، سرهنگ “علیرضا دلیری”اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی […]

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳۰ کیلو حشیش در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین، سرهنگ “علیرضا دلیری”اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد اعضای این باند پس از بارگیری مقدار زیادی مواد مخدر از استان های جنوبی کشور، قصد انتقال آن را به استان کرمانشاه دارند، از این رو کارهای اطلاعاتی برای شناسایی مسیر حرکتی آن ها انجام شد.

دلیری افزود: با ورود یک دستگاه خودروی سنگین که حامل مواد مخدر بود و یک دستگاه خودروی سواری که نقش اسکورت را داشت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در کمربندی شرقی کرمانشاه اقدام به توقیف هر ۲خودرو کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون ۳۰ کیلو حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.
وی با اشاره به توقیف هر ۲ خودرو، افزود: در این رابطه۴ نفر از اعضای باند نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ دلیری در پایان با قدردانی از همکاری مردم، گفت: شهروندان می توانند اخبار خود در خصوص قاچاق مواد مخدر و عاملین توزیع و خرده فروشان را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=5741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.