• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

دستبرد پسر خلافکار به طلاجات و پول های مادر

  • کد خبر : 5399
  • 26 آذر 1397 - 9:33

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری فردی که اقدام به سرقت طلاجات و پول های مادرش کرده بود خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، سرهنگ بهروز فخری اظهار داشت: چندی پیش فردی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان صحنه از سرقت مقداری طلاجات مادرش، کیف دستی حاوی مقدار زیادی وجه نقد، گوشی همراه و باند […]

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری فردی که اقدام به سرقت طلاجات و پول های مادرش کرده بود خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، سرهنگ بهروز فخری اظهار داشت: چندی پیش فردی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان صحنه از سرقت مقداری طلاجات مادرش، کیف دستی حاوی مقدار زیادی وجه نقد، گوشی همراه و باند و ضبط خودرو خبر داد.

وی ادامه داد: این فرد عنوان کرد پس از مراجعه وی و مادرش به بیمارستان، در زمان بازگشت متوجه شده که مقداری از طلاجات مادرش شامل گوشواره و گردنبند، به همراه کیف دستی حاوی مبلغ ۴۲ میلیون ریال به سرقت رفته است.

سرهنگ فخری افزود: این شخص در ادامه اظهاراتش همچنین از سرقت یک دستگاه گوشی و ضبط و باند خودرویش نیز خبر داد و از ماموران کمک خواست.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه تصریح کرد: پس از ثبت این شکایت، ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند و ابتدا با بررسی وضعیت فرد شاکی دریافتند که وی خودش دارای سابقه سرقت می باشد.

وی گفت: این موضوع شک ماموران را برانگیخت و در ادامه با تناقض گویی فرد شاکی، در نهایت مشخص شد که خود وی اقدام به سرقت طلاجات و پول های مادرش کرده است.

سرهنگ فخری گفت: فرد سارق همچنین برای رد گم کردن باند و ضبط خودرویش را نیز جمع کرده بود تا اینگونه وانمود کند که مورد سرقت قرار گرفته است.

رئیس پلیس شهرستان صحنه همچنین با اشاره به اعتراف صریح متهم به عمل مجرمانه خود، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=5399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.