• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
استاندار كرمانشاه:

آموزش و پرورش پايه و موتور محركه توسعه استان است

  • کد خبر : 5393
  • 26 آذر 1397 - 9:34

استاندار کرمانشاه در پنجمين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان اظهار داشت: جلسات شوراي آموزش و پرورش استان از جلسات بسيار با ارزش براي استان است و هر تصميمي كه در اين جلسات مي گيريم بدون شك در تقويت موتور محركه توسعه استان تاثيرگذار خواهد بود. به گزارش میلکان آنلاین، هوشنگ بازوند با بيان اينكه […]

استاندار کرمانشاه در پنجمين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان اظهار داشت: جلسات شوراي آموزش و پرورش استان از جلسات بسيار با ارزش براي استان است و هر تصميمي كه در اين جلسات مي گيريم بدون شك در تقويت موتور محركه توسعه استان تاثيرگذار خواهد بود.

به گزارش میلکان آنلاین، هوشنگ بازوند با بيان اينكه نيروي انساني موتور حركتي توسعه استان است، افزود: پي ريزي و شالوده اين نيروي انساني از آموزش و پرورش است لذا مديران ذيربط در اين جلسه تلاش كنند تا براي كمك به توسعه استان تصميمات منطقي،  هوشمند و اثربخش اتخاذ نمايند.

رئيس شوراي آموزش و پرورش استان تصريح كرد: تصمیم گیری های درست در آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به تعداد کم مدارس غیرانتفاعی استان گفت: این موضوع باید ریشه یابی شود و دلیل کمبود این نوع مدارس و همچنین استقبال نکردن خانواده ها مشخص شود.

وی بيان داشت: یکی از دلایلی که می توان برای این موضوع آورد پائین بودن سرانه درآمد مردم استان و دلیل دیگر نیز وقوع زلزله های پیاپی در استان و پائین آمدن روحیه مردم است.

بازوند خاطرنشان ساخت: از ۲۱ آبان سال گذشته تاکنون حدود ۶ هزار و یکصد پس لرزه در استان به وقوع پیوسته که بیش از ۷۲۰ مورد آن ها احساس شده است و همین احساس زلزله می تواند تاثیرات سویی بر روحیه دانش آموزان بگذارد.

استاندار كرمانشاه همچنين با بيان اينكه باید زلزله را از ذهن دانش آموزان خارج کنیم، افزود: تجربه نشان داده که پس لرزه های چنین زلزله های بزرگ تا حدود ۲ سال به طول می انجامد لذا مسئولين ذيربط باید دانش آموزان را از لحاظ ذهنی و روحی برای ادامه تحصیل اين افراد در چنین مواقعی آماده نگه دارند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=5393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.