• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه:

بیماری های قلبی در طول ۱۰ سال ۲۷ درصد افزایش یافته است

  • کد خبر : 5379
  • 25 آذر 1397 - 7:19

رییس بیمارستان امام رضا درکنگره ملی قلب و ورزش هدف از برگزاری این کنگره را آشنایی با آخرین دستاوردهای حوزه قلب و ورزش، بهره مندی از تجارب متخصصان و زمینه سازی برای مطالعات در حوزه قلب و ورزش عنوان کرد وگفت:یکی از راه های پیشگیری از بیماری های مزمن فراهم کردن زیرساخت های سبک زندگی […]

رییس بیمارستان امام رضا درکنگره ملی قلب و ورزش هدف از برگزاری این کنگره را آشنایی با آخرین دستاوردهای حوزه قلب و ورزش، بهره مندی از تجارب متخصصان و زمینه سازی برای مطالعات در حوزه قلب و ورزش عنوان کرد وگفت:یکی از راه های پیشگیری از بیماری های مزمن فراهم کردن زیرساخت های سبک زندگی سالم می باشد.

به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین؛ دکتر سروش با بیان اینکه مردم امروز مردم بیشتر با بیماری های مزمن و غیرواگیر درگیرند گفت:مهمترین این بیماری ها بیماری های قلبی مغزی و دیابت می باشد.

وی با بیان اینکه بیماری های قلبی در طول ۱۰ سال ۲۷ درصد افزایش یافته است.درخصوص عوامل بیماریهای غیرواگیر هم بیان داشت: عواملی همچون سن، جنس، نژاد ارث، عوامل رفتاری همچون کم تحرکی و ورزش، رژیم غذایی ناسالم، سیگار وعوامل فیزیولوژیک فشارخون و… از این جمله هستند.

دکتر سروش بیان کرد: مجموعه مداخلات اساسی بیماری های مزمن و غیرواگیر در نظام ایرا پن تعریف شده که باید مصرف نمک، شکر و فشارخون را کنترل کنیم.

وی تنها سلاح مبارزه با بیماری های غیرواگیررا  اصلاح سبک زندگی دانست و تصریح کرد:حکومت ها، وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی هم وظیفه دارند در اصلاح سبک زندگی برنامه هایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم این کنگره ملی را سالیانه با عنوان اصلاح سبک زندگی و کاهش بیماری های غیرواگیر ادامه دهیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=5379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.