• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
مدیر حوزه سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد:

تشکیل کارگروه خانه مشارکت‌های مردمی باهدف ارتقاء سلامت مردم

  • کد خبر : 5366
  • 25 آذر 1397 - 7:24

مدیر حوزه سلامت معاونت اجتماعی گفت: دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کارگروه خانه مشارکت‌های مردمی را تشکیل داد که هدف از تشکیل این کارگروه درگیر شدن عملی مردم، ارتقای سلامت آنان و برآورده کردن نیازهای سلامت‌محور مردم است. به گزارش میلکان آنلاین، دکتر حسین بیگلری افزود: نوع نیازهای مردم درنقاط […]

مدیر حوزه سلامت معاونت اجتماعی گفت: دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کارگروه خانه مشارکت‌های مردمی را تشکیل داد که هدف از تشکیل این کارگروه درگیر شدن عملی مردم، ارتقای سلامت آنان و برآورده کردن نیازهای سلامت‌محور مردم است.

به گزارش میلکان آنلاین، دکتر حسین بیگلری افزود: نوع نیازهای مردم درنقاط مختلف متفاوت است که این نیازها پس از شناسایی به وزارت بهداشت، حاکمیت ، دولت منتقل ، سواد سلامت و توانمندی افراد افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: خانه مشارکت های مردمی فضایی برای ایجاد تعامل دو سویه بین مردم و وزارت بهداشت است که با اجرای برنامه های کلان سلامت محور به نخبگان مردم و نمایندگان سلامت سازمان های مردم نهاد انتقال می یابد.

بیگلری با تاکید براینکه مطالبات و مشکلات حوزه سلامت به وزارتخانه انتقال داده می شود گفت: در این طرح به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر به صورت آسان و همه جانبه دسترسی داریم.

وی تصریح کرد: اعضای خانه مشارکت های مردمی را نمایندگانی از شهرداری، ورزشکاران، کارگران، خیران، رابطین، بهورزان، دانش آموزان، بازنشستگان، خانه مطبوعات، انجمن حمایت از زندانیان، مجمع امور صنفی، هلال احمر و معلمان تشکیل می دهد.

این مقام مسئول افزود: به منظور اجرای صحیح مطالبات مردمی دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی متولی اجرا است.

مدیر حوزه سلامت معاونت اجتماعی با بیان اینکه در جلسات استانی این کارگروه نماینده ای از استانداری و در شهرستان ها نماینده فرمانداری حضور خواهد یافت گفت: مشکلات سلامت محور مردم در این کارگروه شناسایی و به مراجع و سطوح بالاتر انتقال داده می شود.

دکتر بیگلری اظهار داشت: خانه مشارکت مردمی در همه شهرستان ها و بر اساس نیاز آن شهرستان و نوع مطالبات مردم و مشکلاتی که مردم آن منطقه با آن دست به گریبان هستند تشکیل شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=5366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.