• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

کشف گوشت های یخ زده توسط تعزیرات حکومتی

  • کد خبر : 5326
  • 22 آذر 1397 - 9:32

به گزارش میلکان انلاین، اقدام به موقع مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به همراه  سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مقدار ۲ الی ۳ تن گوشت یخی خارجی از یک انبار خارج از شهر کرمانشاه کشف شد. مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بابیان اینکه این گوشت […]

به گزارش میلکان انلاین، اقدام به موقع مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به همراه  سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مقدار ۲ الی ۳ تن گوشت یخی خارجی از یک انبار خارج از شهر کرمانشاه کشف شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بابیان اینکه این گوشت ها را قصدداشتند تحت عنوان گوشت گرم روانه بازار کنند افزود:  بر اساس اطلاعات واصله در یک انبار مخروبه در خارج از شهر افرادی سود جو گوشت منجمد یخی را در معرض هوای آزاد و داخل سطل آب قرار داده و تحت عنوان گوشت گرم در بسته بندی جدید تهیه می کردند.

داریوش جودکی بیان داشت: این افراد قصد توزیع آن را در سطح شهرو در بین مردم را داشتند که دستگیر شدند .

وی ادامه داد: افرادی سود جو و فرصت طلب در محیطی کاملا غیر بهداشتی و بدور از موازین و اصول قانونی و شرعی اقدام به آب کردن یخ این گوشت ها و بسته بندی جدید با مارک شرکت معتبر تحت عنوان گوشت گرم جهت عرضه در سطح شهر آماده می کردند که با یک اقدام به موقع خوشبختانه کل گوشت ها در محل کشف شد و توسط اداره کل دامپزشکی استان معدوم و افراد دخیل در این امر دستگیر ، بازداشت وپرونده موصوف در حال رسیدگی می باشد.

جودکیدرپایان گفت: این گونه اقدامات ناشی از عدم نظارت متولیان امر وچرخه معیوب توزیع کالا می باشد که به محض پخش خبر آن از مرکز سیمای استان موجب رضایتمندی خیل عظیمی از مردم ومسئولین فراهم آورد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=5326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.