• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
برای اولین بار درایران ؛

مدل آموزشی کیو سی تی درکرمانشاه برگزار می شود

  • کد خبر : 5318
  • 21 آذر 1397 - 11:28

جدید ترین مدل آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان ۳تا ۱۸ سال توسط موسسه “پل مثبت اندیشان سلامت” زیر نظر متخصص روانشناسی، دکترنبی بستان درکرمانشاه برگزار می شود. دکتر نبی بستان درگفت وگو باخبرنگار میلکان با اشاره به اینکه این برنامه با هدف ارتقا عزت نفس کودکان ونوجوانان اجرا می شود افزود پژوهش ها نشان می […]

جدید ترین مدل آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان ۳تا ۱۸ سال توسط موسسه “پل مثبت اندیشان سلامت” زیر نظر متخصص روانشناسی، دکترنبی بستان درکرمانشاه برگزار می شود.
دکتر نبی بستان درگفت وگو باخبرنگار میلکان با اشاره به اینکه این برنامه با هدف ارتقا عزت نفس کودکان ونوجوانان اجرا می شود افزود پژوهش ها نشان می دهد که عزت نفس پابین یکی از بزرگترین مشکلات اصلی و زیربنایی رشد کودکان و نوجوانان است.
این استاد دانشگاه بیان داشت: مهم ترین عامل پیشرفت تحصیلی وکسب مهارت های اجتماعی و هوش هیجانی درکنارفرایند های آموزشی و تحصیلی دانش آموزان است.
وی افزود: درمدل آموزشی کیو سی تی (Quality Circle Time) عزت نفس کودکان احیا و بازسازی می شود. کودکان با یادگیری و آموزش این مدل عزت نفش خود را پیدا می کنند و برای حفظ و ارتقا آن تمرین و تلاش می کنند.
دکتر بستان اهداف این مدل آموزشی را کسب مهارت هایی اجتماعی و هوش هیجانی، ایجاد انگیزه، افزایش اعتماد به نفس، افزایش تعامل و ارتباط موثر و درک کار گروهی ،افزایش تغییرات مثبت رفتاری، تاکید بر مفاهیم اساسی مهارت های شخصی، اجتماعی، اخلاقی کودکان و نوجوانان است.
وی با بیان اینکه تفاهم نامه برگزاری این کلاس ها با سازمان فرهنگی و ورزشی و اجتماعی شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه است، اذعان داشت: این کلاس ها در روزهای پنج شنبه درمرکز سه راه ۲۲ بهمن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، فرهنگسرای کوثر جنب پارک درخشان و فرهنگ سرای گل نرگس واقع در شهرک ژاندارمری ازساعت ۱۴ الی ۱۸ برگزار می شود.
وی افزود: مدل کیو سی تی بصورت عملی و عینی، کاربردی و ساده توسط مربیان و تسهیل‌گران آموزش دیده اجرا خواهد شد. با فراگیری کیو سی تی نسلی بهتر برای فردای بهتر بسازیم.
دکتر بستان درپایان گفت: این برنامه از آذر ماه اجرا شده که مورداستقبال کودکان و نوجوانان و والدین قرار گرفته است.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند با شماره۰۹۱۸۸۳۸۵۰۲۱ دکتر نبی بستان تماس بگیرید .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=5318

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.