• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

دستگیری ۲ اکیپ صیاد متخلف در ثلاث باباجانی

  • کد خبر : 5181
  • 08 آذر 1397 - 7:52

دواکیپ صیاد متخلف که اقدام به صید تیهو و سهره طلایی کرده بودند توسط مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش میلکان آنلاین، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی در طی گشت و کنترل و پایش در مناطق حوزه استحفاظی و در منطقه یکشبی و نیمه […]

دواکیپ صیاد متخلف که اقدام به صید تیهو و سهره طلایی کرده بودند توسط مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش میلکان آنلاین، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی در طی گشت و کنترل و پایش در مناطق حوزه استحفاظی و در منطقه یکشبی و نیمه کاره با دو اکیپ صیاد متخلف زیست محیطی در حین صید تیهو و سهره طلایی مواجه شدند که موفق به توقیف، دستگیری متهمین و کشف و ضبط ادوات جرم از آنها شدند.

جهانگیر امیری سرپرست اداره حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی با اعلام این خبر گفت: از متخلفین تعداد ۱ قطعه تیهو و یک قطعه سهره طلایی، یک قبضه اسلحه غیرمجاز، یک رشته تور زنده گیری و سایر آلات و ادوات شکار کشف و ضبط شد.

وی افزود: صیادان متخلف پس از دستگیری و تشکیل پرونده تخلف زیست محیطی و واریز میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست به دستگاه قضایی معرفی شدند. امیری تصریح کرد: در سالجاری تعداد ۲۵ شکارچی متخلف در این شهرستان دستگیر که از آنان تعداد ۹ قبضه اسلحه غیرمجاز و مجاز و تعداد زیادی ادوات شکار و صید کشف و توقیف شد.

وی در پایان از عموم مردم و دوستداران طبیعت تقاضا کرد برای حمایت و حفاظت از گونه های جانوری به محض مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را از طریق شماره تماس ۰۸۳۴۶۷۲۹۲۵۵ به این اداره گزارش نمایند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=5181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.