• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

 انعقاد قرارداد طرح توسعه  حمل ونقل ریلی تهران و هشت کلانشهر

  • کد خبر : 4914
  • 17 آبان 1397 - 11:25

مراسم انعقاد قرار داد طرح توسعه حمل ونقل ریلی تهران و هشت کلانشهر با حضور وزیر نفت، شهرداران و روئسای شورای شهر این کلانشهرها برگزار گردید. به گزارش خبری میلکان آنلاین  مهندس حامد لعل بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه ، غلامرضا امیری رییس شورای شهر و سعید سلیم ساسانی مدیر عامل سازمان قطار شهری در مراسم  […]

مراسم انعقاد قرار داد طرح توسعه حمل ونقل ریلی تهران و هشت کلانشهر با حضور وزیر نفت، شهرداران و روئسای شورای شهر این کلانشهرها برگزار گردید.

به گزارش خبری میلکان آنلاین  مهندس حامد لعل بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه ، غلامرضا امیری رییس شورای شهر و سعید سلیم ساسانی مدیر عامل سازمان قطار شهری در مراسم  انعقاد این قرارداد حضور داشتند.

مهندس لعل بخش در خصوص این جلسه و موارد مطرح شده در آن گفت:سیاست سازمان بهینه سازی مصرف سوخت حمایت از کاهش یا صرفه جویی در مصرف سوخت است و در این جلسه نیز بر رعایت این مهم در ناوگان حمل ونقل ریلی تاکید گردید.

وی افزود: طی این جلسه و قراردادی که در آن منعقد گردید مقرر شدبابت صرفه جویی مصرف سوخت سازمان بهینه سازی به ازاء هر نفر ۹/۸ سنت به سازمان قطار شهری پرداخت کند.

سرپرست شهرداری کرمانشاه ادامه داد: این  قرارداد به عنوان نقطه عطفی در مصرف سوخت کشور و کمک به تامین هوای پاک است .

مهنس لعل بخش گفت:معاون آقای نوبخت،وزیر نفت،شهردار تهران و شهرداران هشت کلانشهر ،رئیس شورای شهر تهران و روسای هشت کلانشهر در این مراسم حضور داشتند و این قرارداد بین تهران و هشت کلانشهر امضاء شد و کاهش  مصرف سوخت یکی از مواردی بود که در قرارداد به آن اشاره شده است.

وی در پایان گفت:به کرمانشاه که هنوز جابجایی مسافر ریلی را شروع نکرده به ازاء صرفه جویی قرار شده طی بررسی که وزارت نفت انجام میدهد   فایناس تامین واگنهای قطار را تامین کند که البته این مورد بستگی به تصویب در وزارت نفت است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=4914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.