• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

برپایی ۱۰ ایستگاه «همه واقف باشیم» در کرمانشاه

  • کد خبر : 4890
  • 15 آبان 1397 - 5:29

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، در نشست با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته وقف از برپایی ۱۰ ایستگاه با عنوان «همه واقف باشیم» در کرمانشاه خبر دادوگفت: وقف یک تمدن‌سازی است که باید آن‌را ترویج کرد و از دیرباز مورد توجه همگان قرار داشته است . به گزارش میلکان آنلاین، حجت الاسلام عباسیان […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، در نشست با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته وقف از برپایی ۱۰ ایستگاه با عنوان «همه واقف باشیم» در کرمانشاه خبر دادوگفت: وقف یک تمدن‌سازی است که باید آن‌را ترویج کرد و از دیرباز مورد توجه همگان قرار داشته است .

به گزارش میلکان آنلاین، حجت الاسلام عباسیان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه افزود: با وقف می توان بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را برطرف کرد.

وی با تشریح برنامه های هفته وقف در استان بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، برپایی ۱۰ ایستگاه در سطح استان با عنوان همه واقف باشیم، اعزام ۹۰ مبلغ به سراسر استان، برگزاری همایش یاوران وقف در هفت شهرستان، تجلیل از اصحاب وقف، عیادت از واقفینی که در قید حیات هستند، پخش یک مستند در شبکه استانی زاگرس از جمله این برنامه ها است.

عباسیان بیان داشت: تجلیل از جامعه قرآنی، نشست صنفی وقف، برگزاری برنامه لبیک یا رسول الله در ۱۲ بقعه متبرکه استان در روز رحلت پیامبر اکرم(ص)، برگزاری مراسم شهادت امام رضا(ع) و اجرای زنگ انشا با موضوع وقف در مدارس استان از برنامه‌ای این هفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، اطعام و پذیرایی از دانش آموزان محروم، ایستگاه صلواتی در نقاط محروم، ویزیت پزشکی رایگان، تهیه و توزیع بروشور، برگزاری ۱۲ محفل انس با قرآن، جلسه هم اندیشی با نخبگان و تولیدکنندگان استان و نشست با مسئولان بیمارستان فارابی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=4890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.