• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه:

واحدهای مسکونی مددجویی زلزله زدگان تا پایان سال تکمیل می شود

  • کد خبر : 4739
  • 29 مهر 1397 - 10:00

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه بیان داشت: پس از وقوع زلزله ۷,۳ ریشتری کرمانشاه، ۱۰ هزار واحد مسکونی متعلق به مددجویان تحت حمایت این نهاد آسیب دید که از این تعداد پنج هزار و ۳۰۰ واحد تخریب شد. به گزارش میلکان آنلاین، خزاعی گفت : بلافاصله نسبت به بازسازی […]

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه بیان داشت: پس از وقوع زلزله ۷,۳ ریشتری کرمانشاه، ۱۰ هزار واحد مسکونی متعلق به مددجویان تحت حمایت این نهاد آسیب دید که از این تعداد پنج هزار و ۳۰۰ واحد تخریب شد.

به گزارش میلکان آنلاین، خزاعی گفت : بلافاصله نسبت به بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان زلزله زده در نقاط شهری و روستایی ورود کرد و با همکاری بنیاد مسکن که صدور پروانه بهره برداری برای منازل مددجویی را بر عهده داشت به این مهم سرعت بخشید.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی  با همکاری بنیاد مسکن نسبت به پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی و کمک بلاعوض پنج میلیون تومانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کرد.

خزاعی بیان کرد:  کمیته امداد اعتباری تکمیلی برای واحدهای مسکونی مددجویان زلزله زده تخصیص داد به گونه ای که جهت تکمیل مسکن روستایی به طور میانگین ۱۲میلیون تومان و واحدهای شهری ۱۵ میلیون تومان اعتبار لحاظ شد.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه تا خرداد امسال ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی تکمیل و تجهیز شد گفت: همچنین واحدهای ساخته شده به فرش و موکت و در مواردی به یخچال تجهیز شد.

خزاعی از بهره برداری دو هزار واحد مسکونی مددجویان زلزله زده در سالروز وقوع زلزله خبر داد و بیان کرد: مسکن های مددجویی در روستاهای مناطق زلزله زده تا پایان سال و واحدهای مسکونی شهری نیز تا نیمه نخست سال آینده به بهره برداری

می رسد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=4739

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.