• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
استاندار كرمانشاه:

بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی در آبان ماه افتتاح می شود

  • کد خبر : 4670
  • 26 مهر 1397 - 7:17

استاندار كرمانشاه در نشست ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله‌زده استان با بيان اينكه بیمارستان سرپل ذهاب در سالگرد زلزله آبان ماه آماده بهره‌برداری است، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی اسلام آباد غرب با همت خیرین آغاز شده است و پس از ساخت، وزارت بهداشت کار تجهیز آن را انجام خواهد داد. به […]

استاندار كرمانشاه در نشست ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله‌زده استان با بيان اينكه بیمارستان سرپل ذهاب در سالگرد زلزله آبان ماه آماده بهره‌برداری است، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی اسلام آباد غرب با همت خیرین آغاز شده است و پس از ساخت، وزارت بهداشت کار تجهیز آن را انجام خواهد داد.

به گزارش میلکان آنلاین ، هوشنگ بازوند افزود : به دستور رییس جمهور برای کودکانی که در زلزله آبان ماه گذشته هم پدر و هم مادر خود را از دست دادند‌ و فاقد منزل مسکونی بودند، برای آنها با هزینه دولت خانه ساخته و تحویل آنها می شود.

وي تصریح کرد : حدود ۱۹۰ میلیاردتومان برای زیرساختهای زلزله در خزانه پول داریم. اما دستگاهها فقط ۲۶ میلیارد آن را جذب کرده اند.فردا هم ۱۰۰ میلیارد‌تومان دیگر واریز میشود.

بازوند تاكيد كرد: دستگاه های اجرایی گزارش کامل اقدامات خود در زمینه زلزله را از آغاز تاکنون تا چهارشنبه هفته آینده به معاون عمرانی استانداری ارائه کنند.

وي بابیان اینکه سالگرد زلزله نزدیک است گفت : افکار عمومی کشور، وضعیت هموطنان زلزله‌زده خود را با دقت و‌ حساسیت رصد و پیگیری می کنند لذا مدیران باید وقت بیشتری برای به نتیجه رساندن برنامه ها اختصاص دهند و جمعه همین هفته برای بررسی میدانی آخرین وضعیت، به مناطق زلزله‌زده می رویم.‌اگر مدیری در قبال وظایف خود قصور کرده باشد حتما برخورد می کنيم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=4670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.