• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

شهر آماده استقبال از باران‌های پاییزی می شود

  • کد خبر : 4281
  • 04 مهر 1397 - 13:11

معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار میلکان آنلاین بیان داشت: عملیات لایروبی رودخانه‌ها، مسیلها و کانالهای درون شهری تحت نظارت شهرداری در جهت آمادگی در برابر تغییرات جوی در دستور کار است. امیر رحیمی با بیان اینکه ۴ونیم کیلومتر از مسیر کانال آبشوران محدوده خیابان دلگشا و پل چوبی لایروبی و لجن […]

معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار میلکان آنلاین بیان داشت: عملیات لایروبی رودخانه‌ها، مسیلها و کانالهای درون شهری تحت نظارت شهرداری در جهت آمادگی در برابر تغییرات جوی در دستور کار است.
امیر رحیمی با بیان اینکه ۴ونیم کیلومتر از مسیر کانال آبشوران محدوده خیابان دلگشا و پل چوبی لایروبی و لجن کشی انجام شده است گفت: ۱۴کیلومتر دیگر از مسیر رودخانه قره سو تا مسیر تنگ کنشت و کانال چم بشیر و کیهانشهر در حال انجام میباشد.
وی تصریح کرد:یکی از مشکلات در فصل بارندگی آب گرفتگی معابر است که گاها موجب اختلال در رفت وآمد ومعضلات شهری و شهروندی شده و منجر به راه افتادن سیلاب میشود. طبق تبصره۶ماده۹۶ قانون شهرداریها، نگهداری اراضی کوچه‌های عمومی، پیاده روها وبستر رودخانه های در محدوده شهر که مورد استفاده عموم است بر عهده مدیریت شهرداریهاست.
معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به قانون توزیع عادلانه آب مصوب سال۱۳۶۱ و آیین نامه مربوط به بستر وحریم رودخانه‌ها یاد آور شد: آبهای جاری در رودها وکانال‌های عمومی و رودخانه‌ها در اختیار وزارت نیرو میباشد و مسولیت کنترل نظارت ونگهداری آنها برای جلوگیری از سیلاب و ایجاد خسارت برعهده وزارت نیرو است.
وی بخشی از این مشکلات را برگرفته از مشکلات زیرساختهای شهری عنوان و خاطر نشان ساخت: فاز دوم طرح بلند مدت ساماندهی آب های سطحی در دست مطالعه می‌باشد.
رحیمی افزود: نیروهای خدمات شهرداری درتمام مناطق ۸ گانه در حال فعالیت هستند از شهروندان می خواهیم در حفظ بهداشت محیطی وجلوگیری ازریختن زباله در مسیر کانالها، جویها و رودخانه خودداری فرمایند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=4281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.