• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

جریمه ۳۱ شرکت لغو پروانه ۵ شرکت متخلف حمل و نقلی در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 4274
  • 03 مهر 1397 - 14:56

​ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲  از ابتدای سال تاکنون گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ درشش ماهه  سال جاری ، ۱۵ جلسه رسیدگی به تخلفات ۸۱  شرکت مؤسسه حمل و نقل کالا و مسافر تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. […]

​ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲  از ابتدای سال تاکنون گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ درشش ماهه  سال جاری ، ۱۵ جلسه رسیدگی به تخلفات ۸۱  شرکت مؤسسه حمل و نقل کالا و مسافر تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، فریبرز کرمی افزود: از مجموع تصمیمات اتخاذ شده ۸۱ رأی شامل، ۳۱  مورد جریمه ، ۳۵ مورد تبرئه ، پنج مورد لغو پروانه، تعطیلی یک شرکت و لغو پروانه تعلیقی آن و نیز صدور ۹ مورد تذکر بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال قبل هفت جلسه کمیسیون ماده ۱۲ تشکیل و به ۶۱ مورد تخلف شرکت ها و مؤسسات حمل و نقلی( کالا و مسافر )رسیدگی و تصریح کرد: از مجموع تصمیمات صادره ۲۸ مورد تذکر، هفده  مورد تبرئه و ۱۶ مورد جریمه اجرایی شد.

وی همچنین از برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۱۱ به منظور صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی و رسیدگی به تخلفات حرفه ای رانندگان بخش عمومی حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر خبر داد.

به گفته مهندس کرمی در نیمه نخست امسال ، دوازده جلسه کمیسیون ماده ۱۱ تشکیل و به تخلفات ۱۲۳ راننده رسیدگی و تصمیماتی گرفته شده است که از مجموع تصمیمات صادره: ۷۵ مورد تذکر، هشت مورد برائت و ۴۰ مورد منجر به غیر فعال کردن کارت هوشمند راننده شده است.

وی بیان کرد:  در مقایسه با شش ماهه سال قبل با تشکیل جلسات این کمیسیون، ۹ جلسه تشکیل و به تخلفات ۱۱۳ راننده رسیدگی و تصمیم گیری شد ، که از مجموع آرای صادره ۲۹ مورد تذکر، شانزده  مورد تبرئه ، ۶۰ مورد منجر به غیرفعال کردن کارت هوشمند رانندگان متخلف شد ونیز  همچنین دو مورد در حال بررسی می باشد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=4274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.