• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

تمامی وام های زیر ۵۰ میلیون زلزله زدگان امهال می شود / کمیته بررسی وام های بالای ۵۰ میلیون زلزله زدگان از چهارشنبه آغاز به کار می کند

  • کد خبر : 4266
  • 03 مهر 1397 - 13:41

استاندار كرمانشاه گفت: تمامی وام های زیر ۵۰ میلیون زلزله زدگان امهال می شود.  به گزارش پایگاه خبری میلکان به نقل از واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست بررسی وضعیت امهال وام های آسیب دیدگان در زلزله اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد وام های آسیب دیدگان […]

استاندار كرمانشاه گفت: تمامی وام های زیر ۵۰ میلیون زلزله زدگان امهال می شود.

 به گزارش پایگاه خبری میلکان به نقل از واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست بررسی وضعیت امهال وام های آسیب دیدگان در زلزله اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد وام های آسیب دیدگان زلزله زیر ۵۰ میلیون تومان است که بر اساس مصوبه دولت کلیه این وام ها امهال می شود.

وي گفت: سقف فعلی برای کل وام های امهال شده مبلغ ۲۳۱۷ میلیارد و ۶۱۹ میلیون تومان است که امهال ها با رعایت این سقف انجام می شود البته در صورت نیاز برای افزایش این سقف مکاتبه خواهیم کرد.

وي بيان داشت: وام های بالای ۵۰ میلیون تومان توسط کمیته ای به ریاست معاونت عمرانی استانداری و دبیری مدیریت بحران و عضویت سازمان برنامه به عنوان ناظر از فردا چهارشنبه آغاز به کار می کند.

وي با بيان اينكه دیگر دستگاه های اجرایی و بانک ها نیز بر حسب موارد به این کمیته دعوت خواهند شد‌، ادامه داد: در این کمیته لیست پرونده های مشمول امهال به تفکیک هر بانک به شکل کارشناسی مورد بررسی کارشناسی قرار می گیرد و نتایج مصوبات این کمیته از طریق مدیریت بحران به بانک ها اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=4266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.