• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
به منظور ارتقاء شاخصه های فرهنگی هنری:

تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل کتابخانه ها عمومی و حوزه هنری منعقد شد

  • کد خبر : 4256
  • 03 مهر 1397 - 10:36

  تفاهم نامه ای با هدف همکاری در انجام طرح های پژوهشی بنیادی و توسعه ای در زمینه های فرهنگی هنری مشترک، میان اداره کل کتابخانه های عمومی و حوزه هنری استان کرمانشاه  در حوزه هنری کرمانشاه منعقد شد. به گزارش میلکان آنلاین، این مراسم با حضور افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان، معصومه حسنی […]

 

تفاهم نامه ای با هدف همکاری در انجام طرح های پژوهشی بنیادی و توسعه ای در زمینه های فرهنگی هنری مشترک، میان اداره کل کتابخانه های عمومی و حوزه هنری استان کرمانشاه  در حوزه هنری کرمانشاه منعقد شد.

به گزارش میلکان آنلاین، این مراسم با حضور افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان، معصومه حسنی خوانسار مدیرکل کتابخانه های عمومی و جمعی از معاونان و مدیران این دو نهاد در دفتر ریاست حوزه هنری برگزار شد.

معصومه حسنی خوانسار مدیرکل کل کتابخانه های عمومی استان ضمن ابراز خرسندی از همکاری با حوزه هنری، اظهار کرد: امضای این تفاهم‌نامه به منظور پیشبرد و توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری و پژوهشی و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه و ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان صورت می‌گیرد.

وی به لزوم توسعه فرهنگی اشاره کرد و افزود: حوزه هنری با شناخت درست ظرفیت های فرهنگی استان، توجه ویژه‌ای به مقوله کتاب و کتابخوانی دارد.

در ادامه رئیس حوزه هنری استان با اشاره به توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر با تلاش‌های صورت گرفته شاهد عملکرد نسبتا خوبی در حوزه کتاب و کتابخانه در سطح استان بوده‌ایم که یکی از مهم‌ترین این اقدامات حمایت از ناشران و نویسندگان بومی بوده است.

افشین آزادی افزود: امیدواریم مفاد این تفاهم‌نامه در نهایت به ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری در استان منجر شود و زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به مردم را فراهم سازد.

گفتنی است تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و حوزه هنری استان در شش ماده و به مدت ۳ سال تنظیم و درصورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=4256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.