• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

  • کد خبر : 4248
  • 03 مهر 1397 - 9:17

افتتاح مرکز تحقیقات ، سایت کامپیوتر و کلاس های آموزشی دانشکده تغذیه در روزهای آغازین سال تحصیلی با حضور معاون آموزشی دانشگاه کلاس های آموزشی ، مرکز تحقیقات و سایت کامپیوتر دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی افتتاح شد. در مراسم افتتاح این پروژه ها که اعضای هیأت علمی و جمعی از مدیران دانشگاهی حضور […]

افتتاح مرکز تحقیقات ، سایت کامپیوتر و کلاس های آموزشی دانشکده تغذیه

در روزهای آغازین سال تحصیلی با حضور معاون آموزشی دانشگاه کلاس های آموزشی ، مرکز تحقیقات و سایت کامپیوتر دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این پروژه ها که اعضای هیأت علمی و جمعی از مدیران دانشگاهی حضور داشتند رئیس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی با اشاره به تلاش برای استقلال دانشکده از تصویب چارت سازمانی دانشکده و تلاش برای بازنگری چارت مطابق نیاز دانشکده خبرداد و گفت: این دانشکده با ۷ نفر عضو هیأت علمی مشغول به کار و ۵ همکار بورسیه و تعهد به خدمت که به مجموعه خواهند پیوست تعداد ۲۱۸ نفر دانشجو را آموزش می دهد.

پروفسور صادقی گفت: برای سال جاری از محل دو درصد آموزش ۵ کلاس درس آماده سازی شده و از محل بودجه آموزشی و پژوهشی مرکز تحقیقات این دانشکده راه اندازی شده است و با خرید دستگاه HPLC کلیه پایان نامه های دانشجویی دانشکده در آن انجام می شود.

وی همچنین به راه اندازی کلاس کامپیوتر با ۱۶ سیستم جهت استفاده دانشجویان و برگزاری کلاس های مربوطه در این دانشکده خبرداد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=4248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.