• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
مدیرکل ورزش و جوانان خبر داد:

پزشکی ورزشی کرمانشاه قطب خدمات درمانی و آموزشی غرب کشور می شود

  • کد خبر : 3986
  • 14 شهریور 1397 - 5:58

  مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بازدید از محل احداث اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران گفت: امروز زمینه دستیابی به بالاترین حد سلامت و کارایی ورزشکاران به عنوان یکی اهداف کلان حوزه سلامت ورزش فراهم شده است. به گزارش  میلکان آنلاین؛صابر رحیمی در این بازدید اظهار داشت:انتظار داریم هیات پزشکی ورزشی علاوه بر […]

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بازدید از محل احداث اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران گفت: امروز زمینه دستیابی به بالاترین حد سلامت و کارایی ورزشکاران به عنوان یکی اهداف کلان حوزه سلامت ورزش فراهم شده است.

به گزارش  میلکان آنلاین؛صابر رحیمی در این بازدید اظهار داشت:انتظار داریم هیات پزشکی ورزشی علاوه بر ارائه خدمات تشخیصی، درمانی، مشاوره ای و توانبخشی به جامعه ٧٠ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته، ضمن توجه به ورزش قهرمانی، با رویکرد سلامت محور نگاه ویژه ای نیز در بحث سلامت همگانی و توسعه ورزش شهروندی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران با تجهیزات کامل و مطابق استانداردهای روز دنیا به عنوان پایگاه و مرجع اصلی خدمات پزشکی در اسفندماه سال ٩٨ به بهره برداری خواهد رسید و به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین مراکز کشور در مساحت ١٥٠٠ متر مربع، زمینه ارائه خدمات مطلوب پزشکی ورزشی را برای عموم مردم فراهم می نماید.

بالاترین مقام اجرایی ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: نقش بی بدیل پزشکی ورزشی در رقابتهای آسیایی جاکارتا مشهود بود و بخشی از موفقیت جامعه ورزش مرهون زحمات این عزیزان است.

رحیمی افزود:در کرمانشاه با توجه به امکانات و تجهیزات مناسب هم اکنون هیات پزشکی ورزشی با حضور نیروهای مجرب و کارآزموده در تمامی بخش های درمانی، مشاوره ای و آموزشی به جامعه ورزش خدمت ارائه می نماید که شایسته تقدیر است و بر این اساس امیدوارم توسعه فضاهای فیزیکی در کرمانشاه به عنوان همدلی و همراهی سازنده مجموعه مدیریتی استان مورد حمایت ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی در خرید تجهیزات توانبخشی و درمانی مدرن با رویکرد حمایت از قهرمانان قرار گیرد و با این تعامل سازنده، کرمانشاه به عنوان قطب خدمات پزشکی ورزشی غرب معرفی نماید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=3986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.