• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

۱۰۱پروژه حوزه کشاورزی در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید

  • کد خبر : 3886
  • 07 شهریور 1397 - 15:37

آیدا طلایی- گروه اقتصاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان داشت:۱۰۱ پروژه با اعتباری بیش از ۳۰۵ میلیارد ریال با اشتغالزایی برای ۳۶۵ نفر در بخش کشاورزی استان کرمانشاه در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۲۱ پروژه تسهیلاتی و ۸۰ پروژه عمرانی است. به گزارش خبرنگار مجله […]

آیدا طلایی- گروه اقتصاد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان داشت:۱۰۱ پروژه با اعتباری بیش از ۳۰۵ میلیارد ریال با اشتغالزایی برای ۳۶۵ نفر در بخش کشاورزی استان کرمانشاه در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۲۱ پروژه تسهیلاتی و ۸۰ پروژه عمرانی است.
به گزارش خبرنگار مجله اقتصادی کانی ، دکتر خسرو شهبازی در بازدید خبرنگاران و فعالان رسانه ای ،فرهنگی و اجتماعی از باغات مدرن ورمنجه که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت افزود:در طول این هفته ۸۰ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال،۷۳ پروژه سیستم های نوین آبیاری تحت فشار در سطح ۶۳۱ هکتار،طرح غنی سازی جنگل در سطح ۱۰۰ هکتار در شهرستان های روانسر و پاوه،طرح ماهیان سردآبی۶۰۰ هزار قطعه ای شهرستان دالاهو،۵ هکتار جنگل جاده سلامت و اجرای عملیات آبخیزداری در سطح ۵۶۰۷ هکتار به بهره‌برداری می رسد.
وی همچنین در خصوص ۲۱ پروژه تسهیلاتی در بخش کشاورزی خاطر نشان ساخت:این پروژه ها با اعتباری بیش از ۲۱۵ میلیارد ریال قابل افتتاح می باشند،که ۶۸ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال از این اعتبار تسهیلات بانکی بوده است که در اختیار متقاضیان قرار گرفته و ۱۴۶ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال آورده کلی متقاضیان پروژه ها می باشد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: درهفته دولت عملیات اجرایی ۴ پروژه عمرانی و ۵ پروژه تسهیلاتی با اشتغالزایی ۶۳۷ نفر آغاز می‌گردد . این پروژه ها شامل،احداث گلخانه ۲ هکتاری در صحنه،گلخانه ۳هزار متر مربعی در سنقر،احداث پرواربندی بره هزار راسی در صحنه،احداث جایگاه و خرید گوساله ۵۰۰ راسی در گیلانغرب و احداث جایگاه پرواربندی گوسفند داشتی ۳۰۰ راسی در گیلانغرب است.
وی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در بخش آب و خاک گفت: ۷۳ پروژه سیستم‌های آبیاری تحت فشار با سطحی بالغ بر ۶۳۱ هکتار در ۸ شهرستان به بهره برداری می رسد که از این ۷۳ پروژه ،۱۷ پروژه در پاوه،تعداد ۸ پروژه در کرمانشاه،۳۳ پروژه در صحنه،۸ پروژه در اسلام آباد غرب ومابقی در شهرستان های هرسین، سنقر، ثلاث‌باباجانی و جوانرود واقع شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=3886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.