• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

تکنیک های طلایی زندگی مشترک برای مردان

  • کد خبر : 3881
  • 07 شهریور 1397 - 15:35

مردان بايد همان طور که همسرشان علاقه مند و متعهد به بهبود روابط زناشويي هستند، آنان نيز مهارت هاي لازم را کسب نمايند. زندگي شغلي شما آقايان ارتباط مستقيمي با زندگي شخصي و خصوصي تان دارد. همسرتان را با زنان ديگر مقايسه نکنيد هيچ موقع همسرتان را با زن ديگر، به ويژه مادرتان، زن سابقتان […]

مردان بايد همان طور که همسرشان علاقه مند و متعهد به بهبود روابط زناشويي هستند، آنان نيز مهارت هاي لازم را کسب نمايند. زندگي شغلي شما آقايان ارتباط مستقيمي با زندگي شخصي و خصوصي تان دارد.
همسرتان را با زنان ديگر مقايسه نکنيد
هيچ موقع همسرتان را با زن ديگر، به ويژه مادرتان، زن سابقتان يا نامزد قبلي تان مقايسه نکنيد. هرگز درباره ساير روابطي که قبلاً داشته ايد مشتاقانه و با حسرت حرف نزنيد.با اين اعمال شما عدم امنيت را در جايي که نبايد باشد، ايجاد مي کنيد.مردي که مي خواهد گذشته را دوباره زنده کند، به سوي دردسر مي رود. به خاطر داشته باشيد همسرتان مي خواهد درزندگي شما مقدم ترين فرد باشد.
عشق خود را نسبت به همسرتان اثبات کنيد
زن ها از شما مردها مي خواهند، عشق خودتان را به گونه اي محسوس و ملموس نشان دهيد. در واقع، عشق را هر روز و از راه هاي کوتاه بايد بر زبان آورد و نشان داد. خريد هديه هاي کوچک و تقديم آن به شکلي خوشايند مي تواند جالب و زيبا باشد. مثلاً شما مي توانيد يک بسته شکلات بزرگ بخريد و به آن ياد داشتي ضميمه کنيد، بدين مضمون:«تقديم به همسر بي نظيرم که هميشه به من خوبي و عشق مي دهد». هديه هايي که خانم ها دوست دارند شوهرشان به آنها تقديم کند بدين قرارند:گل ـ کارت پستال هاي زيبا همراه با نامه اي با دست خط خودتان، عطر، جواهرات، مجسمه هاي زيبا، کيف، لباس، بسته هاي شکلات (کاکائوهاي تخته اي) و غيره.
روزهاي مهم زندگي او را در تقويمتان يادداشت کنيد
روزهاي که براي همسرتان خيلي مهم هستند واگر شما آن ها را فراموش کنيد در حقيقت، ضربه جبران ناپذيري بر او وارد ساخته ايد بدين قرارند: روز تولد او، سالگرد ازدواجتان، روز مادر و عيدنوروزـ حتماً در اين روزها سعي کنيد که براي او هديه بخريد و براي شام يا ناهار او را به رستوران ببريد. در روز تولد نوزادتان، به همسرتان به دليل آنکه نه ماه دوران سخت بارداري را گذرانده است جواهرات گران قيمت شامل گردنبند و دست بند هديه کنيد.
عشق خودتان را بر زبان آوريد
خيلي از مردان از گفتن جمله «دوستت دارم» پرهيز مي کنند، چون تصور مي کنند که او مي داند که من دوستش دارم پس چرا بايد بگويم. هر زني نياز دارد که جمله «دوستت دارم» را دست کم سه بار در روز بشنود.اين دو کلمه سحرآميز و جادويي يعني «دوستت دارم» را بارها و بارها به او بگوييد.او از شنيدن اين کلمات هرگز خسته نمي شود و با شنيدن اين جمله دچار احساس بسيار خوبي مي گردد.
زنان نياز به صحبت کردن دارند
اگر زوج ها حداقل روزي ۲۰ دقيقه با هم سخن بگويند درِ طلاق را به زندگي خود مي بندند.شوهري که ياد مي گيرد و هر روز وقت صرف مي کند تا با زن خود حرف بزند و به صحبت هاي او گوش دهد، قلب او را براي هميشه تسخير مي کند. مردي که نياز زن را براي صحبت کردن ناديده مي گيرد، همسري عصباني و عيب جو پيدا
خواهد کرد.
صحبت هاي همسرتان را ترجمه کنيد
اطمينان داشته باشيد هربار که مي گويد:«خودت را براي تهيه هديه، بي جهت ناراحت مکن.»ترجمه:از ته دل آن را مي خواهد.زن مي گويد: «اوه عزيزم، مجبور نيستي آن کار را بکني.» ترجمه: بله، آن کار را بکنيد.«به خاطر من خودت را به زحمت نينداز.» ترجمه: دقيقاً کاري است که بايد بکنيد.
احساسات خود را نشان دهيد
مرد شجاع مي تواند احساسات واقعي خود را قبول کند.مرد ضعيف هميشه در پشت نقاب عدم وابستگي و بي تفاوتي مخفي مي شود و باعث مي شود که از زني که دوستش دارد فاصله بگيرد. به زن زندگي خويش اين فرصت را بدهيد که پي ببرد مورد نياز است.
به او بگوييد دوست داريد جديد ترين عکس او را داشته باشيد تا آن را در کيف بغلي خود بگذاريد.پيامي که اين خواسته شما براي زنتان مي فرستد اين است: او مي خواهد هر کسي بداند من همسرش هستم. چقدر من براي او مهم هستم، به نظر او من زيبا هستم و گرنه چنين کاري را نمي کرد.
به او استراحت، هديه بدهيد
اگر بچه هاي کوچکي داريد، يک شاخه گل سرخ را همراه با ياد داشتي بدين مضمون روي بالش او قرار دهيد. در اين ياد داشت به او بگوييد:«فردا صبح هر قدر که مي خواهي بخواب، چون استحقاقش را داري. شوهر عاشقت از بچه ها مواظبت خواهد کرد. وقتي از خواب بلند مي شوي ساعتي را صرف کارهاي خودت بکن، برو خريد و لذت ببر!»
به او آرامش بدهيد
آخرين اثر نويسنده مورد علاقه اش را بخريد. پس از صرف شام کتاب را به او بدهيد و از وي بخواهيد روي صندلي راحتي بنشيند،آرام و دور از دغدغه خاطر کتاب را بخواند و خودتان به کارهاي خانه رسيدگي کنيد.مطمئن هستم به خاطر رفتار عالي شما، بعدها او چندين برابر جبران و فداکاري مي کند.
از او تعريف و تمجيد کنيد
بار ديگر که در حضور زوجي هستيد در برابرشان از همسر خود تعريف کنيد. ممکن است زنتان شرمنده شود، اما در اصل از اين کار لذت خواهد برد. تعريف در برابر ديگران سه برابر اثر بخش تر است.
دير آمدن به منزل را به او اطلاع دهيد
زماني که مشغله کاري زيادي داريد و مجبوريد ديرتر به خانه برويد و يا در ميهماني هاي دوستانه و يا مراسم مختلف شرکت داريد با تلفن به او اطلاع دهيد که ديرتر به منزل مي رسم تا موجب نگراني او نشويد.اگر شغل شما به گونه اي است که مجبوريد زياد سفر کنيد و اکثراً در حال مأموريت به شهرهاي مختلف به سر مي بريد و او بالإجبار زمان زيادي را بدون شما تنها در خانه مي گذراند به او قول دهيد زماني که از سفر برگشتم مثلاً در تاريخ فلان روز با همديگر به بيرون مي رويم و ناهار و شام را در رستوران و مکان مورد علاقه تو مي خوريم و لوازم و کالاهاي مورد علاقه ات را نيز مي خرم.
مديريت اقتصادي خانواده را به زنان بسپاريد
اجازه بدهيد آن ها هزينه هاي زندگي را پرداخت نمايند.با اين کار ضمن افزايش قدرت اقتصادي خانواده صرفه جويي فوق العاده اي خواهيد کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=3881

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.