• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:

درخشش هنرجویان کرمانشاه در نوزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی

  • کد خبر : 3772
  • 20 مرداد 1397 - 6:40

هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در نوزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه خود توانستند به مقام برتر دست یابند. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ، اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، محمدرضا بسامی گفت: هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای استان در نوزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه […]

هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در نوزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه خود توانستند به مقام برتر دست یابند.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ، اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، محمدرضا بسامی گفت: هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای استان در نوزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه‌ای سال تحصیلی ۹۷/۹۶ در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان شهرکرد در بین ۳۲ استان کشور و بیش از ۱۷۰۰ اثر راه یافته به بخش پایانی توانستند رتبه‌های درخشانی را کسب کنند.

معاون آموزش متوسطه افزود: سپیده قهرمانی در رشته گرافیک از هنرستان هنرهای زیبایناحیه یک کرمانشاه،  رتبه اول کشوررا کسب کرد،سوگند شریفی در رشته طراحی پوستر از هنرستان یاس ناحیه یک کرمانشاه رتبه اول کشور را ازآن خود کرد،کیمیا زرگرزاده در رشته معماری داخلی از هنرستان حضرت معصومه (س)ناحیه دو کرمانشاه موفق به کسبرتبه برتر کشوری شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=3772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.