• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده در استان

  • کد خبر : 3764
  • 20 مرداد 1397 - 6:34

مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده از تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده در استان خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین ، دکتر پرستو عباسپور با اعلام اینکه تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده از اسفند ماه سال گذشته در استانداری آغاز شده گفت: دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه در بخش […]

مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده از تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده در استان خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین ، دکتر پرستو عباسپور با اعلام اینکه تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده از اسفند ماه سال گذشته در استانداری آغاز شده گفت: دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه در بخش بهداشت ودرمان در تدوین این سند با استانداری همکاری دارد.
 وی با اشاره به اینکه این سند علاوه بر بخش بهداشت و درمان شامل بخش های دیگری همچون وضعیت آموزشی ، اقتصادی ، میزان بیکاری و …  نیز هست اظهار داشت: تهیه این سند می تواند چشم انداز نوینی در ارایه راهبردهایی جهت ارتقاء وضعیت زنان در زمینه های مختلف باشد.
دکتر عباسپور محورهای این سند را در حوزه بهداشت ودرمان شامل: گزارش نحوه خدمات رسانی در مراکز بهداشتی درمانی ، مراقبت های دوران بارداری در زنان ، برنامه های مختص رشد و ارتقاء سلامت کودکان دانست.
وی همچنین افزود: شیوع بیماری های غیر واگیر مانند دیابت ، فشارخون ، بیماریهای روانی یکی دیگر از محورهای این سند می باشد که  آمار و اطلاعات فوق با همکاری گروههای مرتبط در معاونت بهداشتی تهیه شده است.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=3764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.