• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

آغاز توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهر كرمانشاه

  • کد خبر : 3738
  • 17 مرداد 1397 - 15:06

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز توزیع گوشت گرم گوسفندی در سطح شهر کرمانشاه خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهندس علی اصغر بهمنی پور با بیان مطلب فوق افزود: در راستای تنظیم بازار و حمایت از اقشار مصرف کننده؛ بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار […]

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز توزیع گوشت گرم گوسفندی در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهندس علی اصغر بهمنی پور با بیان مطلب فوق افزود: در راستای تنظیم بازار و حمایت از اقشار مصرف کننده؛ بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، سازمان جهاد کشاورزی نسبت به توزیع گوشت گرم گوسفندی اقدام نموده است.
وی با اشاره به اینکه ۴۳۳ لاشه به میزان ۷ تن گوشت گوسفندی برای توزیع در بین مردم در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی مصوب تنظیم بازار ۳۶هزار تومان قیمت گذاری شده است.
بهمنی پور تصریح کرد: گوشت گرم گوسفندی به صورت شقه و نیم شقه بین مصرف کنندگان توزیع می شود که بدون دنبه بوده و به صورت گرم می باشد.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۵ نقطه در سطح شهرستان کرمانشاه برای توزیع گوشت گرم گوسفندی در نظر گرفته شده اضافه کرد: مکانهای توزیع به صورت ثابت و سیار می باشد که شامل بازارچه میلاد واقع در میدان آزادی، بلوار طاقبستان چهل متری نبوت، میدان آیت الله کاشانی، شهرک آبادانی و مسکن و شهرک پرواز می باشد.
بهمنی پور با اشاره به اینکه توزیع گوشت گرم مصوب تنظیم بازار از دیروز در سطح شهر کرمانشاه آغاز شده گفت: توزیع تا زمان تعدیل قیمت گوشت ادامه می یابد.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع گوشت گرم گوسفندی با نظارت کامل بدست مصرف کننده خواهد رسید خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر امر توزیع نظارت کامل دارند.
بهمنی پور تصریح کرد: در حال حاضر به اندازه کافی گوشت قرمز در استان موجود هست و ۴۰ تن گوشت در انبارهای استان نیز ذخیره سازی شده است.
وی در خصوص وضعیت توزیع گوشت مرغ منجمد در استان گفت: توزیع مرغ منجمد نیز از هفته گذشته آغاز شده که قیمت هر کیلوگرم ۶۷۵۰ تومان می باشد.
وی افزود: تاکنون ۳۵ تن گوشت مرغ منجمد توزیع شده و این روند تا زمان تعدیل قیمت مرغ در سطح استان ادامه دارد.
بهمنی پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۷۰ تن مرغ منجمد در انبارهای استان ذخیره سازی شده و به هر اندازه که نیاز باشد ذخیره و توزیع می کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شکر نیز به اندازه کافی در کارخانجات موجود هست تصریح کرد: شکر نیز با قیمت ۳۱۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد.
وی گفت: محصول شکر در بین فروشگاههای زنجیره ای، کارمندی و کارگری، تعاونی مصرف کارکنان و عرضه کنندگان مستقیم محصولات کشاورزی با اولویت مناطق محروم توزیع می شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه برنج هندی ۱۱۲۱ نیز در استان به اندازه کافی موجود است افزود: ۳۲۵ تن برنج هندی در استان ذخیره شده و ۱۰۰۰ تن دیگر نیز در حال حمل به استان می‌باشد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=3738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.