• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

مددجویان کمیته امداد کرمانشاه بیمه حوادث شدند

  • کد خبر : 3713
  • 16 مرداد 1397 - 12:15

بیش از ۷۴ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند. به گزارش کیلکان آنلاین،  مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۷۴ هزار خانوار مددجو در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند گفت: این نهاد برای تحت پوشش قرار […]

بیش از ۷۴ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.

به گزارش کیلکان آنلاین،  مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۷۴ هزار خانوار مددجو در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند گفت: این نهاد برای تحت پوشش قرار دادن مددجویان با یکی از معتبرترین شرکت های بیمه ای قرار داد همکاری منعقد کرده است.

حسین خدرویسی افزود: خانوارهای تحت حمایت این نهاد در برابر خطرات و حوادثی همچون آتش سوزی ، صاعقه ، انفجار، سیل ، زلزله ، طوفان ، آوار و سقوط از ارتفاع بیمه شده اند.

وی با یادآوری اینکه بیمه بخشی از هزینه های ناشی از حوادث تمامی اعضای خانوارهای مددجو را تامین و جبران می کند، تاکید کرد: بیمه حوادث به مددجویان آسیب دیده، غرامت فوت یا نقص عضو و از کارافتادگی و همچنین غرامت وارده به ساختمان های مسکونی و اثاثیه منازل مددجویی پرداخت می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه سقف غرامت پرداختی به ساختمان های دچار حادثه در مناطق روستایی ۲۰ میلیون تومان و در مناطق شهری ۳۵ میلیون تومان است، ادامه داد: همچنین غرامت وارده به اثاثیه منازل مددجویی در روستاها ۱۰ میلیون تومان و در شهرها ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.
وی تاکید کرد: بیمه به سرپرستان خانوارهای مددجویی نیز که براثر حوادث فوت شده اند تا سقف ۱۵ میلیون تومان غرامت پرداخت خواهد کرد.

خدرویسی گفت: غرامت فوت ناشی از حادثه صرفا به وراث تحت حمایت کمیته امداد و غرامت نقص عضو و ازکارافتادگی براثر حوادث به خود شخص حادثه دیده پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم برای هیچ فردی حادثه ای رخ ندهد، عنوان کرد: خانوارهای مددجوی آسیب دیده از حوادث با هدف بازتوانی در آینده مشمول خدمات بیمه ای شده اند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=3713

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.