• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
مدیر کرمانشاهی تیم بادران :

افسوس می خورم که در فوتبال حرفه‌ای ایران هیچ تیمی از غرب کشورحضور ندارد/ بادران به صورت قطعی به کرمانشاه منتقل می شود

  • کد خبر : 3655
  • 09 مرداد 1397 - 17:41

ایزد سیف اله پور مدیر تیم فوتبال بادران از تیم های موفق فوتبال ایران در سالهای اخیر، با انتقال این تیم به کرمانشاه شور تازه ای در بین دوست داران فوتبال این استان به پا کرد. موافقان و مخالفان انتقال تیم بادران هر کدام با دغدغه ها و نگرانی های خاص خود برای ورزش استان […]

ایزد سیف اله پور مدیر تیم فوتبال بادران از تیم های موفق فوتبال ایران در سالهای اخیر، با انتقال این تیم به کرمانشاه شور تازه ای در بین دوست داران فوتبال این استان به پا کرد. موافقان و مخالفان انتقال تیم بادران هر کدام با دغدغه ها و نگرانی های خاص خود برای ورزش استان کرمانشاه به نقد و بررسی انتقال تیم بادران به کرمانشاه پرداختند.

به گزارش میلکان آنلاین، مدیر تیم بادران در گفتگویی بیان داشت: تیم بادران یکی از تیم هایی است که در طول چهار سال گذشته هیچگونه حاشیه اخلاقی، اقتصادی و انضباطی نداشته است. این تیم در بحث اخلاق فوتبال امروز ایران حرف اول را زده است و نمونه‌ی آن بازی جوانمردانه و حرفه ای بازی دو تیم از باشگاه در مقابل هم بود. در ان بازی اگر بادران به مصالح خود می اندیشید در آن بازی کیمیا فرآیند را می برد و نیازی نبود ۴ میلیارد تومان تیم بخرد فوتبال پاک و جوانمردانه اصول را رعایت می کند  و حالا هم نمی خواهیم حاشیه ساز ی کنیم .

سیف‌الله پور گفت: در طول ۵ سال مدیریت در باشگاه بادران سالیانه حدود ۱۰ بازیکن کرمانشاهی برای بازی در این تیم مراجعه می کردند اما اصول حرفه‌ای به من اجازه دخالت در کار مربی برای گرفتن بازیکن را نمی داد و هیچگاه در ارنج بازیکنان برای مربی تصمیم نگرفته‌ام.

وی با بیان اینکه به عنوان یک کرمانشاهی افسوس می خورم که در نقشه ایران تنها غرب ایران است که نماینده‌ای در لیگ حرفه ای فوتبال ندارد افزود: کسانی که دم از نبود اسپانسر در ورزش قهرمانی کرمانشاه می زنند بگویند که آمدن تیم بادران به کرمانشاه و جذب بازیکنان، مربیان ، کادر فنی در این شهر کار بیهوده ای است ؟ آیا تشکیل تیم های پایه که هیچ سودی برای باشگاه ندارد کار اشتباهی است ؟

وی تصریح کرد: اعلام کرده ایم که با آمدن تیم به کرمانشاه، تیم پایه تشکیل می دهیم، نوجوانان و جوانان را تحت پوشش قرار می دهیم.  آوردن بازی‌ها و تمرینات تیم بادران و حضور بادران در کرمانشاه حداقل موجب اشتغالزایی ۷۰ نفر می شود ، سهم آورده ۱۲ میلیاردی باشگاه شامل ۵ میلیارد امتیاز و ۷ میلیارد قرارداد بازیکنان تیمی که مدعی صعود به لیگ برتر است نیازمند همت استان و همراهی مدیران نیز می باشد. هر هفته با حضور  ۱۰۰ نفر در هتل،  غذا خوری ها و خرید سوغات  ایجاد اشتغال می کند و نام کرمانشاه در شبکه های مختلف و برنامه های مختلف برده می شود .

مدیر تیم بادران با گلایه از مباحثی که این روزها در کرمانشاه در خصوص انتقال این تیم مطرح می شود گفت: این همه بحران حق ما نیست.

وی تاکید کرد انتقال تیم به کرمانشاه کار آسانی نبوده و ما از استاندار خواستیم که با توجه به مشکلات این استان، از وزیر بخواهید که مقدمات این امر را محیا کند . اگر ما به دنبال حضور پاره وقت در کرمانشاه بودیم بازیکنان را در تهران ثبت می کردیم، ما هنوز  یک بازیکن ثبت نکرده ایم.

سیف اله پور یاد آور شد : حداقل سهم هیئت فوتبال کرمانشاه از شش درصد ثبت قرار داد بازیکنان این تیم حداقل ۴۲۰ میلیون تومان است. بابت هر نقل و انتقال و خروج از استان  هر بازیکن، ۶ میلیون تومان به حساب هیئت فوتبال واریز می شود که به ازای ۲۰ بازیکن معادل ۱۲۰ میلیون تومان می شود . تیم در اولین گام حضورش ۵۰۰ میلیون عایدی برای کرمانشاه خواهد داشت.

وی در خصوص مذاکره با زنجان قبل از کرمانشاه نیز گفت: با این کار دست به بزرگترین خودکشی زدیم. چون، در اردیبهشت ماه امسال که تمام شرایط برای حضور بادران در کرمانشاه فراهم شد در روزی که با مدیرکل وقت ورزش و جوانان نشستی برای رسانه‌ای کردن این انتقال گذاشتیم مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه نیز حضور داشت و در همان جلسه با ارائه مدرکی اعلام کرد که امتیاز تیم فوتبال شهرداری تبریز در لیگ یک را خریداری کرده است.

مدیر تیم بادران خاطر نشان ساخت : پس از ۲ ماه تلاش در آخرین لحظاتی که کار داشت به نتیجه می رسید با شنیدن این خبر شوک بدی به ما وارد شد اما به احترام افشین حسنی همان لحظه از این تصمیم منصرف شدم و از مدیرکل وقت ورزش و جوانان خواستم که ایشان را حمایت کند و ما قید کرمانشاه را می زنیم. به واسطه دعوتی که قبلا اصفهانیان رئیس هیات فوتبال زنجان از ما کرده بود، زنجان گزینه بعدی ما برای انتقال تیم بادران از تهران شد. برای مذاکره و جلسه با استاندار به زنجان رفتیم. علاوه بر درخواست های کرمانشاه که فقط سخت افزاری بود برای انتقال تیم بادران به زنجان تقاضای اعتبار ، پول بازیکن، پاداش و.. را دادیم. پس از این درخواست استاندار ضمن قبول شرایط ما گفت: در صورت انتقال تیم، مجموعه توریستی گردشگری با امکانات تله کابین و… را برای کمک هزینه به صورت کامل در اختیارتان خواهیم گذاشت. با این شرایط اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند در تیم در تهران بماند. تمرینات و گرفتن بازیکن در تهران با سرمربی گری مهدی پاشازاده تداوم پیدا کرد .

وی خاطر نشان کرد: این تیم تنها مشکلی که در تهران دارد عدم هماهنگی و سازگاری با هیئت فوتبال تهران است . چون این، تنها تیم لیگ یکی استان تهران است و در صورت رفتن این تیم به لیگ برتر یک منبع درآمدی خوب برای هیئت فوتبال تهران حذف می شود. هیچگونه حمایت و کمکی نمی‌کنند هیچ، گاهی چوب لای چرخ تیم نیز می گذارند.

سیف اله پور که با جو فوتبالی غریبه نیست تماشاچیان کرمانشاهی را یکی از مهم ترین دلایل حضور تیم در کرمانشاه دانست و گفت: تماشاچیان پرشور کرمانشاه شرایط ویژه ای برای تیم فراهم می کنند. به واسطه حضور فرشید استحقاری ، کادرفنی ، بازیکنان و تیم های پایه انتظار استقبال خوب را داریم .ما در تهران از این نعمت بزرگ محروم بودیم چون تماشاچی‌های تهرانی تنها برای بازی های استقلال و پرسپولیس وقت می گذارند .

در تهران برگزاری مسابقه هزینه های بالایی برای ما دارد اما نمی توان ادعا کرد که هزینه های ما کاهش چشمگیری خواهد داشت چون عدم حضور در مرکز، پروازهای غیر مستقیم و … هزینه های دیگری را به تیم تحمیل می کند .

مدیر بادران تاکید کرد: اگر همین امکانات محدود را از استان می خواهیم نیز به این خاطر است که به تیم عرق داشته باشد. برای آوردن بادران خون دلها خورده ایم . در چندین جلسه تلاش کرده ایم تا هیئت مدیره را قانع کرده ایم دست به این کار بزنند.

وی افزود : بادران یک تیم خصوصی است وما اجازه دخالت در امور مدیریتی را به احدی نمی دهیم ، اما امکان دارد کسانی را از استان به  ساختار اضافه کنیم که در جریان کارها و چند و چون باشند .

سیف اله پور در خصوص بکار گیری بازیکنان کرمانشاهی در تیم بادران طی سالهای گذشته گفت: هرچند اعتقاد دارم که نباید در کار سرمربی دخالت کنم ولی بازیکن کرمانشاهی در سطح حرفه ای پیدا نمی کنید که از او دعوت نکرده باشم که برای بادران بازی کند.  تعدادی  برای تست و بازی حضور پیدا کردند، برخی نیز حتی تا ثبت پیش قرارداد نیز جلو رفتند اما چون مورد توجه سرمربی نبودند قراردادقطعی با آنها بسته نشد .  تعدادی نیز در تیم های لیگ برتری بازی می کردند و عقل حکم می کند که در تیم های بهتر بازی کنند.

وی خاطر نشان ساخت : تیم را انتقال قطعی می دهیم اما اگر مدیران بعدی این استان آمدند و اعتقادی به ورزش نداشتند و گفتند علاقه ای به حضور تیم در لیگ نداریم آیا امکان ادامه کار برای ما وجود دارد؟

مدیر تیم بادران با تاکید بر اینکه دست آقای حسنی را باید بوسید که سالهاست برای فوتبال این شهر هزینه کرده است گفت: من و آقای استحقاری نیز هر کمکی از دست مان بر آمده برای این تیم انجام داده ایم. اما با عدم حضور ما و رفتن ما تاثیری در فوتبال کرمانشاه ایجاد می شود؟

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=3655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.