• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5

مرگ خاموش، اطلاع رساني تعطيل

  • کد خبر : 342
  • 07 آذر 1395 - 14:05
مرگ خاموش، اطلاع رساني تعطيل

مرگ خاموش در کمين است شما هوشيار باشيد. متاسفانه همه ساله با آغاز فصل سرما و استفاده از وسايل گازسوز گرمايشي، شاهد بروز حوادث و رخ دادهاي ناشي از بي‌توجهي و سهل انگاري عده اي از شهروندان در استفاده نامناسب و غيراصولي از وسايل گرمايشي هستيم که متاسفانه موجب بروز حوادث جاني و مالي مي […]

مرگ خاموش در کمين است شما هوشيار باشيد.

متاسفانه همه ساله با آغاز فصل سرما و استفاده از وسايل گازسوز گرمايشي، شاهد بروز حوادث و رخ دادهاي ناشي از بي‌توجهي و سهل انگاري عده اي از شهروندان در استفاده نامناسب و غيراصولي از وسايل گرمايشي هستيم که متاسفانه موجب بروز حوادث جاني و مالي مي شود.

مرگ بر اثر گاز گرفتگي را مرگ خاموش مي‌نامند که علائمي مانند سردرد، سرگيجه و سوزش چشم را به همراه دارد. براساس آمارهاي موجود در کل کشوربالغ بر ۶۰۰تن در سال گذشته جان خود را بر اثر مسموميت گاز CO از دست داده‌اند.

در کرمانشاه نيز هرساله متاسفانه شاهد مرگ همشهريان به خاطر عدم رعايت موارد ايمني، و جزو استانهاي دهم تا پانزدهم در آمار مرگ با مسموميت گازCO هستيم.

براي جلوگيري ازاين اتفاقات و تکرار تجربه سالهاي پيش مي طلبد که مديران شرکت گاز، آتش نشاني، اورژانس، مديريت بحران، دانشگاه علوم پزشکي، هلال احمر، شهرداري، صداو سيما، رسانه ها و هر ارگان ديگري که مي‌تواند در اين امر تاثير گذار باشد، آموزش‌هاي لازم را از طرق مختلف به هم استاني ها بدهد .

کمبود اعتبارات و نبود هزينه تبليغات شايد بهانه اي باشد براي کم کاري، اما با توجه به پيام رسان‌هاي گوشي هاي همراه و رسانه_هاي مجازي مي شود توصيه هاي لازم را از کانالهاي مختلف ارتباطاتي با کمترين هزينه و بيشترين اثر گذاري به اطلاع مردم رساند.فقط کافيست شما توصيه‌هاي فني و پيامهاي تخصصي را در يکي از گروه‌هايي که عضو هستيد ارسال کنيد .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.