• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

کرمانشاه میزبان اردوهای مددجویی هشت استان در فصل تابستان

  • کد خبر : 3405
  • 17 تیر 1397 - 7:34

مجتمع فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی (ع) استان کرمانشاه در فصل تابستان امسال میزبان اردوهای مددجویی هشت استان کشور است. به گزارش میلکان آنلاین، معاون فرهنگی کمیته امداد استان  طی ارایه گزارشی از برنامه های تابستانه این مجتمع گفت: مجتمع امام حسن مجتبی (ع)  کمیته امداد استان کرمانشاه در تابستان ۹۷ میزبان اردوهای مددجویان هشت […]

مجتمع فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی (ع) استان کرمانشاه در فصل تابستان امسال میزبان اردوهای مددجویی هشت استان کشور است.

به گزارش میلکان آنلاین، معاون فرهنگی کمیته امداد استان  طی ارایه گزارشی از برنامه های تابستانه این مجتمع گفت: مجتمع امام حسن مجتبی (ع)  کمیته امداد استان کرمانشاه در تابستان ۹۷ میزبان اردوهای مددجویان هشت استان کشور است.

کامیار جمشیدی افزود: مددجویانی از استان های همدان، زنجان، گیلان، تهران، آذربایجان غربی، قزوین، سمنان و البرز در قالب اردوهای خانوادگی میهمان این مجتمع خواهند بود.

وی با یادآوری اینکه مجتمع فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی(ع)  از ابتدای تیرماه میزبان بیش از دو هزار مادر و دختر مددجو اعزامی از این استان ها خواهد بود عنوان کرد: مددجویان اعزامی به اردوی استان کرمانشاه به مدت چهار روز در استان اقامت خواهند داشت و این برنامه اردویی که از ابتدای تیرماه شروع شده تا پایان شهریور ادامه دارد.

جمشیدی  گفت:طی اقامت مددجویان در استان کرمانشاه ،برنامه های فرهنگی متنوعی در قالب کارگاه های آموزشی اجرا می شود واساتید مجرب حوزه و دانشگاه در این کارگاه ها به ارائه آموزش های فرهنگی و تربیتی به مددجویان تحت حمایت می پردازند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی همچنین بازدید از جاذبه های دیدنی استان از برنامه های تفریحی این نهاد برای مددجویان میهمان در این مجتمع است.

گفتنی است مجتمع امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان صحنه استان کرمانشاه واقع شده و هرساله میزبان مددجویانی از سراسر کشور است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=3405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.